Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik naar het plaatje kijk zie ik toch echt bij aansluiting 1 en 2 staan, 24-380 VAC. Compleet met wisselspannings tekentjes. Vandaar mijn eerdere vraag.
Distributie ketting er af lopen zie ik zo snel niet gebeuren, is een duplex ketting. Er kan eventueel ook nog tandwieldistributie inzitten, is afhankelijk van het bouwjaar. Mijn GT van 72 heeft tandwielen. Mijn V7 van 75 een ketting. Ik heb wel twee keer een gebroken uitlaatklep gehad. Ik zou...
Je kan toch een krasje maken bij het draaipunt, daar waar bij het hendel links op de foto al een paar kleine beschadigingen zitten. Uiteindelijk zit dat deel in de pomp en zie je er niets van.
Plus dat de ene aluminium legering heel anders kan reageren dan de andere. Een anodiseerbedrijf kan niet van tevoren zeggen hoe het eindresultaat wordt als ze niet precies weten met wat voor aluminium ze te maken hebben.
Als ik naar de foto's kijk en ik zie de kleine beschadigingen ben ik...
Dat heeft heeft een Duits gezinnetje ook eens tegen ons gezegd. Ik was begin jaren 60 met een vriendje aan het spelen in zo'n kuil op het strand van Katwijk onder toeziend oog van mijn oma. Mijn oma van anderhalve meter klein die in de oorlog joodse kinderen in huis had genomen. Toen de vader...
Ik begrijp het hele verhaal niet zo goed. MSD is toch alleen maar de firma die de (Watsonian) bak aan de (Guzzi) motor heeft geknoopt?
Ik weet dat er in België momenteel een heleboel verwarring heerst rond de zijspannen en ik heb begrepen (verbeter me alsjeblieft als ik fout zit) dat de...
Toen hoorde de zijspanklasse nog bij het GP circus en had het dezelfde status als de andere klassen. Daar kan de zijspanklasse niks aan doen, die is er gewoon uitgewerkt door eerst IRTA en later DORNA.