Recente inhoud door Login

  1. Login

    Div. onderdelen Tracer 700

    Na een schade gevalletje is ongeveer de hele linkerkant van mijn Tracer 700 vervangen. De schade is minimaal (stond stil toen er iemand acherop reed, maar motor is wel omgevallen), dus merendeel ziet er goed uit. Ik heb (alles in een koop): plastic kappen, valbeugel en slider, standaard...
  2. Login

    het 4e TDM topic

    P'sies wat ik bedoel Stoel! Voor iemand als Pieter kan ik me voorstellen dat het een leuk project is, maar een 'gewone sterveling' is dit niet aan besteed (alhoewel er ongetwijfeld iemand zal zijn die hem zal willen kopen... ).
  3. Login

    het 4e TDM topic

    Aardige bak werk, Pieter. Vraag ik me toch af: is dit in het kader van 'omdat het kan', of om het eens geprobeerd te hebben? Kan me namelijk niet voorstellen dat dit iets is om vaker te doen, volgens mij is een 900 kopen een stuk eenvoudiger ;) (Tenzij je natuurlijk een klant krijgt die perse de...
  4. Login

    het 4e TDM topic

    Ziet er weer fris uit Pieter!
  5. Login

    Het grote motorkamperen topic

    Ergens wel gelijk, maar er zijn een paar redenen: - Echt lekker knallen zat er niet in, de auto had geen goede navigatie dus moest ik wel in de gaten houden. - De auto (autootje eigenlijk) zat al behoorlijk vol. - Ik kan met bepakte motor ook heerlijk bochten rijden (vorig jaar vakantie...
  6. Login

    Het grote motorkamperen topic

    Leuk aan Schotland (en Engeland ook wel): motorrijders worden vaak als backpackers gerekend, en da's in verhouding lekker goedkoop kamperen. 1 keer bij een boer gestaan (wel een echte erkende camping) 5 pond pp, bij een andere betaalde we 8 pond per tent. Bij een camping smeerden ze ons twee...
  7. f0266880.jpg

    f0266880.jpg

  8. Login

    Het grote motorkamperen topic

    Zooo, enige tijd geleden maar eens begonnen aan dit topic. Inmiddels zit mijn vakantie erop: Ruim twee weken Schotland en een stukje Engeland (aankomst in Newcastle upon Tyne, terug vanuit Ramsgate). Met z'n vijfen: 3 motoren en twee personen in een auto. En nee, de auto werd niet als pakezel...
  9. Login

    het 4e TDM topic

    Ikzelf heb 'm ook op het standlichtje aangesloten. Voor die lange draad is er plek zat in je kuip; gewoon oprollen en met een kabelbindertje bij elkaar houden en in je kuip wegwerken. Knip de oogjes van de aders, strip een stuk van zo'n 10mm blank (niet in elkaar draaien), en gebruik vervolgens...
  10. Login

    het 4e TDM topic

    Vandaar ook mijn vermelding van de Bi-Xenon projectors. Dit zijn HID's in een eigen behuizing met een lens. De lens focust de lichtbundel zodat deze optimaal is. De spiegel van de originele koplampbehuizing word dan niet meer gebruikt. Naar ik begrepen heb hebben tegenliggers ook veel minder...
  11. Login

    het 4e TDM topic

    Volgens mij staat er op http://carpe-tdm.net een uitgebreide beschrijving over het inbouwen van Bi-Xenon HID projectors. Dan heb je dubbel licht, en kan je schakelen naar groot licht (ook op beide lampen).
  12. Login

    het 4e TDM topic

    Tsja, wat je zelf mooi en prettig vind denk ik :P Als je de TDM wat hoog vind kan je kiezen voor laarzen met een iets dikkere zool. Verder hangt het denk ik vooral af van je eigen voorkeuren en wat prettig zit. Een tip: in Eindhoven en Breda (die laatste is groter volgens mij) zit een...
  13. Login

    het 4e TDM topic

    Oh, die zijn er zat. Kwestie van even zoeken (bijvoorbeeld op: "motorbanden montage"). Dan kom je dit soort links tegen: http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl
  14. Login

    het 4e TDM topic

    Even goed kijken: die horen bij de seats en sofas die erachter staat ...
  15. Login

    het 4e TDM topic

    Kwam spontaan bij advrider een draadje tegen met wat foto's voor de liefhebbers. Het begint met een paar foto's van een 3VD met koffers achter (niets bijzonders) en voorop (heb ik nog niet eerder gezien). Daarna wat foto's van 3 900's die lekker onverhard aan het rijden zijn, 't is wat ver weg...
Terug
Bovenaan Onderaan