Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zover ik kan inschatten anodiseerd Nissin hun gegoten aluminium remklauwen. En die zijn netjes en egaal. Misschien gaat het bij vers, ongebruikt en onvervuild aluminium wel.
Cerakote misschien een optie idd. Als ik me goed herinner heeft @Thimpu hier ervaring mee opgedaan. Heeft tijd terug het 1 en ander gedeeld aan probeersels.
edit: Onderdelen zelf coaten met cerakote. Ervaringen delen
Met een lange slang en een benzine tankje (scooter ofzo) kun je de boel aansluiten en optillen tot de vlotters open gaan. Of je slang te kort komt. Of tegen je plafond zit :P
Die zware matten zijn best dun hoor. Echt het proberen waard. Vorig jaar bij m'n zwager de behuizing van de afzuigkap ermee beplakt. Echt prima spul voor zulke problemen.
Als je op het deksel van de airbox klopt, hoor je waarschijnlijk een hol geluid. Zoja, dan trilt het deksel waarschijnlijk heel makkelijk mee op de inlaat pulsen. Soort passieve speaker. Zou zelf in elk geval beginnen met het beplakken van het deksel/airbox met dempingsmateriaal. Spul dat ze in...
Ben ik het niet helemaal mee eens. In theorie kun je 1 schijf prima eventjes belasting met meer frictie. Als er lekker stroeve remblokken te vinden zijn voor die remklauw. Zal misschien sneller slijten en sneller opwarmen. Maar das op zo'n motor en beoogde rijstijl.. niet zo snel een probleem toch.
Als iemand nog eens zoiets heeft.. en overweegt om de klemming open te duwen. Soms kun je aan de verkeerde kant boutjes in de schroefdraad draaien. Dan de gleuf blokkeren. En de klem gecontroleerd heel klein beetje druk geven.
Zo monteer ik voorvork poten in kroonplaten. Gaan er naar mijn idee...
Voorzichtig en rationeel klinkt als een goed begin. Verder is het een beetje lastig in te schatten. Heb je veel gefietst in het verleden? Brommer gereden? Verrast het verkeer je wel eens?
Das waar natuurlijk. Maar wat is dan nog het nut van zo'n powerhouse. Langere vertanding en langere versnellingen om al dat vermogen weer te temmen.
Een simpeler, lichter en langzamere motor kopen kun je ook zien als een soort zelfbeheersing misschien..
Tussen de regels door missen mensen denk ik wat vrijheid en ritme. Vroeger mocht je wat sneller, hoefde je minder bezig te zijn met rotondes, drempels en verkeer. Misschien was het toen makkelijker om op te gaan in de tweewielige dans.
En meer mensen deden het gewoon met wat ze hadden...