Recente inhoud door lonlypoet

  1. L

    R1100rs Rempomp voor

    Oplossing gevonden Rempomp van R850 is hetzelfde als die van de R 1100 deze bij Fa Boonstra gevonden, dus deze gemonteerd en de knopperij kon 1 op 1 over gezet worden! Misschien een tip voor anderen?
  2. L

    R1100rs Rempomp voor

    Alleen de knopperij past niet zal ook de schakelaars moeten nemen, Ik heb het zuigertje los gekregen deze zat heel strak in de cilinder. met een fijn slijpsteentje het rubbertje iets afgeslepen en terug geplaatst, de zuiger komt nu wel terug maar heel langzaam.... Ga in het weekeinde nog even...
  3. L

    R1100rs Rempomp voor

    Mederijders, Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit!! Ik heb sinds kort een BMW R 1100 RS, de rem pomp van de voor rem zit vast. Volgens de vorige eigenaar is er een reparatie zuiger in gegaan t.w.v. 51 euro maar dit was blijkbaar dus niet de oplossing. Nu heb ik op internet gezocht naar...
  4. L

    vacuum meters

    Iceman ik ga het hele zooitje er weer vanaf halen en ga nog maals de sproeiers cleanen en nog maals op valse lucht checken, daarnaast ga ik ook de vlotterhoogte controleren, dat eigewijze wijf van 27jaar zal en moet in de maat lopen , bedankt voor de adviezen, als zij weer in het gereel loopt...
  5. L

    vacuum meters

    Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt Ice man , Hoge toeren loopt de dame zoals een dame van stand behoord te lopen (eigelijk als een naaimachientje) op 4 cil. maar draai ik het gas terug dan blijft zij hangen om daarna af te zakken naar 1200 -1300 tr. waarbij ik het vermoeden heb dat ze dan op...
  6. L

    vacuum meters

    Vacuum (deo) test is neg Dit met een bus snelstart (aether) geprobeerd echter geen verhoogd toeren tal. Dus daar ligt het niet aan. Het enigste wat ik zou kunnen verzinnen is een verstopte stationair sproeier ( maar die had ik al schoongemaakt) of dat een gasklep iets anders staat dan de rest...
  7. L

    vacuum meters

    Wimmel_1 heeft helemaal gelijk, maar om het andere uit te sluiten vernieuwd zijn de bougie's , kabels en doppen, carb is losgehaald en gereinigd, met een vloeipapier zo goed als het kan synchroon afgesteld, op de grote weg loop zij redelijk tot goed maar stationair is zij wispelturig blijft lang...
  8. L

    vacuum meters

    he motor muizen, hier de lonly-poet Ik ben bezig met het afstellen van m'n caburateurs van een vf 500 deze dame loopt stationair niet zoals het hoort een beetje ordinair dus . Mijn vraag is heeft iemand in de omgeving van schiedam (spaansepolder) zo'n ding ff te leen? wil er best een borg...
  9. L

    trage gasschuif

    volgens mij zit er maar 1 membraam per gasschuif , als deze lek zou zijn komt volgens mij de schuif niet goed terug omdat er een vacuëm tegen druk op staat die hoger is als de veerspanning zodat de schuif hoger blijft als de anderen dus ook een hogere toerental aanhoud . of zie ik het...
  10. L

    trage gasschuif

    Vrije slag is normaal valse lucht is gecontroleerd. Ik vermoed dat het een lek in het gasmembraam is. kan dat dit symtoon geven?
  11. L

    trage gasschuif

    Vandaag uitgebreide testrit gemaakt +- 150 km loop goed alleen bij gas terug nemen bij stilstaan blijft zij vaak hoog in de toeren zitten als ik de koppeling laat slippen, zakt de toeren en gaat normaal lopen. Synchronisatie ?
  12. L

    witte rook uit luchtfilter en raar geluid...gloednieuwe moto

    Had ik met m"n auto (jeep)ook ...Koppakking naar de kl.te Toch nog 15000km mee doorgereden. stek spul die japanners!
  13. L

    trage gasschuif

    ik heb morgen weer wat te hobbyën, mucho gracias hombres!
  14. L

    trage gasschuif

    ik heb vandaag gekeken en de inlaat rubbers aangedraaid nu reageerd zij veel feller , aleen stationiar is niet naar m'n zin blijft lang in de hoge toeren zitten en komt llangzaam naar beneden, maar dit is al een stuk beter rijden dan voorheen.
  15. L

    trage gasschuif

    Je hoort van mij bananeman
Terug
Bovenaan Onderaan