Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oplossing gevonden Rempomp van R850 is hetzelfde als die van de R 1100 deze bij Fa Boonstra gevonden, dus deze gemonteerd en de knopperij kon 1 op 1 over gezet worden! Misschien een tip voor anderen?
Alleen de knopperij past niet zal ook de schakelaars moeten nemen, Ik heb het zuigertje los gekregen deze zat heel strak in de cilinder. met een fijn slijpsteentje het rubbertje iets afgeslepen en terug geplaatst, de zuiger komt nu wel terug maar heel langzaam.... Ga in het weekeinde nog even...
Mederijders,
Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit!!
Ik heb sinds kort een BMW R 1100 RS, de rem pomp van de voor rem zit vast. Volgens de vorige eigenaar is er een reparatie zuiger in gegaan t.w.v. 51 euro maar dit was blijkbaar dus niet de oplossing. Nu heb ik op internet gezocht naar...
Iceman ik ga het hele zooitje er weer vanaf halen en ga nog maals de sproeiers cleanen en nog maals op valse lucht checken, daarnaast ga ik ook de vlotterhoogte controleren, dat eigewijze wijf van 27jaar zal en moet in de maat lopen , bedankt voor de adviezen, als zij weer in het gereel loopt...
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt Ice man , Hoge toeren loopt de dame zoals een dame van stand behoord te lopen (eigelijk als een naaimachientje) op 4 cil. maar draai ik het gas terug dan blijft zij hangen om daarna af te zakken naar 1200 -1300 tr. waarbij ik het vermoeden heb dat ze dan op...
Vacuum (deo) test is neg Dit met een bus snelstart (aether) geprobeerd echter geen verhoogd toeren tal. Dus daar ligt het niet aan.
Het enigste wat ik zou kunnen verzinnen is een verstopte stationair sproeier ( maar die had ik al schoongemaakt) of dat een gasklep iets anders staat dan de rest...
Wimmel_1 heeft helemaal gelijk, maar om het andere uit te sluiten vernieuwd zijn de bougie's , kabels en doppen, carb is losgehaald en gereinigd, met een vloeipapier zo goed als het kan synchroon afgesteld, op de grote weg loop zij redelijk tot goed maar stationair is zij wispelturig blijft lang...
he motor muizen,
hier de lonly-poet
Ik ben bezig met het afstellen van m'n caburateurs van een vf 500 deze dame loopt stationair niet zoals het hoort een beetje ordinair dus .
Mijn vraag is heeft iemand in de omgeving van schiedam (spaansepolder) zo'n ding ff te leen?
wil er best een borg...
volgens mij zit er maar 1 membraam per gasschuif , als deze lek zou zijn komt volgens mij de schuif niet goed terug omdat er een vacuëm tegen druk op staat die hoger is als de veerspanning zodat de schuif hoger blijft als de anderen dus ook een hogere toerental aanhoud . of zie ik het...
Vandaag uitgebreide testrit gemaakt +- 150 km loop goed alleen bij gas terug nemen bij stilstaan blijft zij vaak hoog in de toeren zitten als ik de koppeling laat slippen, zakt de toeren en gaat normaal lopen. Synchronisatie ?
ik heb vandaag gekeken en de inlaat rubbers aangedraaid nu reageerd zij veel feller , aleen stationiar is niet naar m'n zin blijft lang in de hoge toeren zitten en komt llangzaam naar beneden, maar dit is al een stuk beter rijden dan voorheen.