Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Omtrent het abs lampje, ik heb het systeem doorspoelt met nieuwe remvloeistof en er kwam toch nog wel wat lucht uit, daarna gaat het abs lampje inderdaad na 1 omwenteling van het wiel al uit.
op advies ben ik vandaag langs een specialist gereden (net over de Moerdijk) halverwege ging het...
Hoi,
Het heeft wel wat moeite gekost (benzine pomp alle brandstof leidingen incl die id tank en startmotor moeten vervangen) maar hij rijd en rijd gelijk heerlijk wat kolos is de gsa1150 maar binnen 5 minuten helemaal bevriend met hem. Helaas gaat de abs (denk ik) toch niet naar behoren. De abs...
Kijk, daar kan ik wat mee, die lippen heb ik gezien, maar het leek me niet de bedoeling om ze te verbuigen maar blijkbaar wel, die kabels loshalen op de gasklephuis komt neem ik aan nogal nauwkeurig? Ik neem aan dat de kabel houdertje exact met het zelfde aantal slagen terug moet of komt dat...
Vandaag was de dag….
na flink sleutelen wil ik vandaag de gsa 1150 tot leven gaan brengen,
Brandstofpomp id tank kwam ik gelukkig achter dat die defect was tijdens brandstof filter verwisselen maar nu heb ik een volgende uitdaging, de hoge drukleiding vlak bij injector spuit brandstof eruit...
Hoi, ik ben weer wat verder met gsa 1150, motor draait rond zonder rare bijgeluiden, bougies vonken dus so far so good, nu is de accu vervangen (motobadd AGM accu) en heb ik een knipperend abs lampje, ook komen er geluiden uit de abs pomp die voor mij niet helemaal normaal klinken. Om die reden...
Kijk dan is het wel zeker dat vraag 1 beantwoord is gewoon weer vast zetten onder het zadel, is niet relevant, stekker 2 zou wel iet te maken kunnen hebben met het alarm want er zit aan de sleutels wel zo’n alarm vrijgave (ding met batterij en knopje) we laten het ook maar zo en eerst maar weer...
Kijk dan is het wel zeker dat vraag 1 beantwoord is gewoon weer vast zetten onder het zadel, is niet relevant, stekker 2 zou wel iet te maken kunnen hebben met het alarm want er zit aan de sleutels wel zo’n alarm vrijgave (ding met batterij en knopje) we laten het ook maar zo en eerst maar weer...
Dat is grappig om elkaar hier weer te treffen naar aanleiding jouw tenere met 850 blok heb ik die van mij toen nog van een trx850 voorzien, maar toen die ook olie begon te gebruiken werd het tijd voor wat anders, beetje vloeken in dit gedeelte van het forum maar ik rij zelf een guzzi 1200 sport...
Dat is grappig om elkaar hier weer te treffen naar aanleiding jouw tenere met 850 blok heb ik die van mij toen nog van een trx850 voorzien, maar toen die ook olie begon te gebruiken werd het tijd voor wat anders, beetje vloeken in dit gedeelte van het forum maar ik rij zelf een guzzi 1200 sport...