Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wacht die tip schrijf ik ff op Martell, dus eerst meten dan vervangen? _O-
Ik weet uit onbetrouwbare bron (moi) dat er gemeten is tussen de fases en dat ze er geen fatsoenlijke waardes konden vaststellen. :r
Nu op zoek naar een spanningsregelaar en dan knallen :]
Dat had ik zelf niet eens gezien, wist wel dat ie gespoten was.
Maar het was me niet opgevallen dat ik een fz1N zocht en deze te koop staat als een fz1S .
Thnx voor het meekijken, nu ben ik gewaarschuwd voor evt verborgen schade
goede dag dames en heren van het goede leven :)
ik heb een fz1s uit 2006 opt oog, hebben jullie nog type specifieke aankoop tips?
Het gaat om een Belgische, maar hij zal niet met een accent brullen :+
Hij staat hier:
Wirken Motoren
Kijk het filmpje maar van de link die ik net gepost heb, ze zeggen het echt zelf. :+
Vooral bij die eerste rode NSR250R kan je dat goed zien als ie een stukje gym laat zien.
Als je het filmpje wat meer door kijkt dan zie je regelmatig dat sommige motoren achter niet inveren.
Door de...
Veel van de lichtere Japanse motoren vervangen hun achter vering voor een stalen pijp.
Er is een jij-buis filmpje waar ze het over de aanpassingen van de diverse motoren hebben, ik kan alleen ff geen link plaatsen omdat ik via mijn gsm reageer.
Maar je ziet ook idd in veel filmpje dat de...
Ik gebruik (met goede resultaten) Comma Red.
Deze is olie en benzine bestendig, kan tot 340graden en hard niet uit in de tube.
Blijft flexibel en dicht tot nu toe overal waar ik hem gebruikt heb goed af.
Met een beetje geluk past de voorvork van een FZR er bij jou in.
Dan kan je de wielen enz omhangen.
Dit is bij een diversion 600 ;)
overigens is deze motor te koop, staat op mp en mf, evt meer info via pb