Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste luitjes,
Ik heb een Kawasaki GPX750R uit 1988 (USA model).
Een tijdje geleden klonk mijn motor nogal rauw. Kon niet goed horen of het nu de uitlaat was of dat er bovenin het blok wat aan de hand was.
Ik heb hem vandaag naar de dealer gebracht (tevens maar de remvloeistof, olie etc laten...
Ben op zoek naar een werkplaatsboekje of een serviceboekje voor een Kawasaki GPX 750 R Ninja.
Mijn motor is Import --> in USA heet ie geloof ik ZX7-II als ik het niet fout heb.
Mocht iemand ergens een site weten waar je informatie over deze motor kunt downloaden, dan hoor ik het graag. Weet...
Ik heb nog een vraagje voordat ik mijn motor helemaal uit elkaar haal om een paar simpele bougietjes te verwisselen. Heb je een hele speciale bougiesleutel nodig om de bougies om te wisselen? Moeten er verder nog afstellingen geschieden?
Hoe stel je trouwens de carburateur af?
Als ik jou was zou ik mijn bougies even uit de motor halen en kijken naar de kleur van die dingen (aan de electrode-kant natuurlijk).
Aan de kleur kun je zien of de verbranding wel goed is. En als die bougies "vetgeslagen" zijn dan moet dat IMHO ook aan je uitlaatgassen te zien zijn...
Hallo motorfanaten,
Ik rij zelf alweer bijna 3 jaar op een Kawasaki GPX 750 R. Ben zelf niet zo technisch dus tot nu toe vond al het onderhoud plaats bij een motorzaak.
Enkele maanden geleden heb ik het probleem gehad dat mijn motor op 3 cilinders liep. Volgens SAFE was dat doordat de bougies...