Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi GTR-rijders ik meld mij na 4 GTR's en 30 jaar GTR rijden af, 2 weken geleden de GTR verkocht wegens dat de vrouw er bijna niet meer achterop kon klimmen, mijn laatste GTR ruim 19 jaar met veel plezier bereden, nu maar een Pan ST1300 gekocht waar ze wel soepel achteropstapt , dus vanaf nu...
Indertijd kreeg je bij aankoop van een GTR1000 een simpel ketting slot van het huismerk en de sleutel had dus ook een kawa logo erop, trouwens ook op het slot :]
Verdeler ziet er netjes uit, zou alleen nog die klikaanklikuit schakelaars nog in een lasdoos stoppen, je zult niet de eerste zijn waarbij een blanke geleider in 1 van de schroefgaten komt.
De basis van de GTR1000 is een opgeboord blok van de GPZ900R met tammere nokkenassen en een cardanas ipv de ketting, daarnaast zijn de versnellingsbak ratio's aangepast.
Wanneer de achterband wat zacht is, lukt mij (1.92m en 110 kilo) het opbokken ook slecht, iets meer lucht erin does the trick for me :)
Heb voor de liefhebber nog wel een orginele achtervering liggen, compleet op te halen, over de prijs raken we het wel eens
Mijn Givi topkoffer draagt regelmatig meer kilo's aan bagage.
Die 3 kilo geeft aan tot welk gewicht ze garanderen dat het volgens fabrieksvoorschrift blijft zitten.
Sterker nog, in mijn ouder Krauser mocht maar 10 kilo, maar daar knoopte ik mijn tent nog boven op.
Wat je kunt doen de koffer...