Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben van plan om te stoppen met de GSX 1100 G.
Ik bied daarom alle onderdelen te koop aan.
Zo goed als nieuwe originele uitlaat en de originele kuip.
Verder de hele complete motor is in onderdelen te koop.
De mijne heeft de 100000 gepasseerd, ik heb 1x de cardan olie vervangen. Met het cardan helemaal geen speling. Als ik ga rijden en weet dat ik de tank leeg rij tank ik E10 en eindig de dag met tanken E5.
Het nieuwe tanken!!
Tank nu max E5 brandstof ,het verbruik is ongeveer gelijk. Gemiddeld 1 op 15.
Hoe is het met andere gebruikers. Of kunnen wij nog E10 tanken??
Van de week weer over de dijk gereden en ik miste een Meeuw. Gelukkig had ik 2 jaar terug een zelfde kuip op marktplaats gekocht. Dus het raam kon ik nu goed gebruiken.
Is het misschien leuk om een meeting te houden ergens eind van het jaar.
En dan natuurlijk alleen met GSX 1100 G rijders.
IK wil me met genoeg deelnemers wel beschikbaar stellen voor organisatie, en dat ergens op de veluwe ?
De koppelingsplaten verwisseld , leuke klus om een dopsleutel maat 50 te gebruiken.
Wie o wie heeft zo een ding ,gelukkig heb een kennis bij Daftrucks.
Daar mocht ik de dop even van lenen.
Onder tussen weer 300 km ,gereden .
Ga van de week nog een tochtje maken van 400 km.
Kleppen zijn gesteld.
Acheraf een makelijk klusje Helaas weer eerst de halve motor moetten slopen ,maar ja.
De motor liep gelijk een stuk mooier.
Volgende project de koppelings platen.
Volgens mij is dit ook niet moeilijk.
Kleppenstellen.
Hoi.
Heeft iemand ervaring met kleppen stellen voor de GSX 1100 G
Volgens mij heb ik het laten doen bij ongeveer 20000 km.
Hij staat nu op 80000 km.
Ik heb het wel eens met een vorige motor gedaan ,maar dat is 25 jaar terug.