Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De rollen zijn niet gegroefd.Er zitten wel sliders in,en die worden door het motor vacuum gestuurd.Die dwingen de variator naar een hogere versnelling bij weinig gasgeven.
We merken het vanzelf, voorlopig is ie nieuw, dus zal ie niet zoveel duur onderhoud nodig hebben. en het een en ander zelf doen, drukt de kosten aardig.
Olie, filtertje, remblokken enzo moet geen probleem zijn.
Klopt het dat er bij een majesty 250 ook 'gedirigeerd' geschakeld word?Als ik wegrij met half gas, hoor je bij +/- 30 en +/- 50 km/u het toerental ineens zo'n 1500 tpm zakken, terwijl de snelheid lineair oploopt.
Bij volgas doet ie dat ook, alleen bij hogere snelheden.
De Honda PS150i die ik...
Er staat nog een splinternieuwe Silverwing 600 bij Huisman Motoren, in leiden.
uit 2003 voor €7990,-
Zilverkleurig, zonder ABS.
0 Km
En volgens mij willen ze er echt vanaf, dus kan je nu je slag slaan.
Ik heb laatst een nieuwe Majesty 400 meegekregen omdat de mijne in onderhoud was.
Daar zat een instructie boekje bij waar een aantal pagina's over het inrijden gingen.
Volgens mij moest je voorkomen dat je meer als 6000 toeren draaide, de eerste 1000km.
Dan rij je altijd nog ruim 120...
Wat een ramp hé, om T-max te rijden....
Volgens wat ze mij verteld hebben, moet de max elke 5000km nieuwe olie, en elke 10000km een beurt.
Nu hoop ik dat het niet duurder is als van een Majesty 250, want 2 setjes remblokjes en olie+filter = €100,- '(
Het is een hele nieuwe 8-)
Ja, ik heb gehoord dat ze aardig kunnen drinken....
Natuurlijk wel interessant om weer een zuinigheids record te zetten (1 keertje maar, want daar koop je geen T-max voor _O- )
Nou rij ik met mijn Majesty ook tussen de 1op22 en 1op 26, dat is het verschil...