Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als het het organiseren van TS een éénmalig iets is voor een vriendengroep o.i.d.
Dan het probleem niet groter maken dan het is.
Je laat de deelnemers op eigen gelegenheid de routes rijden.
want een groep van 15-20 man gaat niet werken.
Je kan vooraf laten betalen, of bij aankomst in het hotel...
De grootste moeilijkheid is het toevoegen van een meerwaarde.
Waarom ga je als potentiële klant mee met een georganiseerde reis?
Een hotel boeken en routes maken kan je zelf ook.
Vaak kan je bij een hotel wel halfpension regelen .
Kwestie van overleggen.
Als je de lengte van de routes een beetje binnen de perken houdt, kan iedereen optijd binnen zijn.
Hele massa's vriendengroepen en motor verenigingen regelen zo hun motor vakanties.
De Hotel prijzen zijn de laatste jaren...
Er wordt wel vaker groene koelvloeistof gebruikt .
Dus niets om je zorgen over te maken.
Bij een koude motor mag het vloeistof niveau rond het minimum zijn.
Is er inmiddels al duidelijkheid waarom de ketting na 350 km al gesteld moet worden?
De rubber ring zoals al gesuggereerd?
Of iets anders.
Want stellen na 1000 km is meer gangbaar.
Ik weet niet of het het bij bmw zo werkt, maar bij mijn ktm doet de cc het niet als de remlicht schakelaar het niet doet.
Dus misschien een storing in de remlicht of koppelingsschakelaar?
Ik heb nooit duidelijk antwoord gekregen op de vraag of ride on ( of een ander merk)een probleem oplevert icm tpms sensoren.
En niet iedere bandenboer zit te wachten op banden waar " prut" in zit.
Wel iets om rekening mee te houden.