Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
3 dagen eerder stoppen? Das mooi ruk :( vorig jaar was er ook een dag dat het eerder stopte maar daar had ik toen geen last van. Maar 3 dagen is wel heel erg slecht geregeld. Zeker voor dat geld (en ja, kleine groepjes, video, Troy die je al rijdend coacht). Snap dat de organisatie er ook van...
Fantastische dagen gehad volgens mij! Jaloers dus maar de geldboom was helaas uitgebloeid, het blijft toch een stevige investering. Nam Troy dit keer het beheer van de BBQ in eigen hand?
Exotische modellen zijn/waren/blijven duur maar zelfs een nette ‘94 916 blijft toch redelijk binnen de perken.
Andere vraag, ivm een lamme poot na een dagje circuit, is elke after market koppelingscilinder een verbetering of moet ik toch echt kijken voor een Ducabike, Oberon of EVR exemplaar?
Misschien is het al eens voorbij gekomen maar mijn remschijven zijn aan vervanging toe. De originele OEM schijven zijn een redelijk rib uit je lijf maar zijn er ook goede (niet scheurende, trillende, kromtrekkende) alternatieve schijven?
Zou mooi zijn als Assen er nog bij komt! De mooi weer zekerheden van Spanje of Italië spreken mij zeer aan maar met motorhuur en vlucht erbij wordt dat wel erg duur helaas. Ik zal eens vragen wat motortransportkosten zijn.
De website is inmiddels flink opgepoetst! Zie alleen dat de optie Assen niet meer erop staat. Dat is wel jammer want dat was nog een redelijk betaalbaar event door met eigen motor te komen
Vorig jaar heb ik met veel plezier bij de Race-Academy gereden en veel geleerd. Ik keek dus voor mogelijkheden dit jaar maar al lange tijd is het erg stil op de website en verschenen er geen data. Plots zag ik via de twitter dat Troy Corser bij Racing School Europe gaat rijden. Iemand enig idee...