Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben met de XJ 650 Cafe naar Achterveld geweest. Ik ben nog steeds bezig met de XS 750. Afgelopen week zadel van polysther gemaakt, electra af aan het werken, undertray gemaakt en contactslot bevestigd.
De XJ is ondertussen verkocht, dus alleen met de XS bezig.
Ik rijd een 955i en ik heb last van het uitlaatbeschermstuk op de schetsplaat bij mijn rechtervoet. Ik kan dus niet recht zitten met mijn voeten, want mijn hak komt steeds tegen die plaat. Heeft iemand van jullie diezelfde ervaring en eventueel gemodificeerd?
Hi, mijn doel is om dit jaar mijn cafe af te ronden (XS 750). Ben bezig met zadel maken, dan moet ik carbs, contact en wat draad fixen en kan ik rijden. Voor mijn carbs mis ik de plastic buisjes en circlips van de choke (hitachi). Heeft iemand die ontbrekende carbs delen liggen of een tip waar...
Ik heb 3-2 bochten van een Triumph Speed Triple 955i erop gezet. Die passen bijna precies, echt minimale aanpassing. Daarna wel wat passen en meten met de middenbochten. En aan het einde heb ik mega's gezet.
Ik heb hier nog een origineel echt luchtfilter voor een XS 750/850 liggen. Daar ik open filters gebruik is dit ding "over".
Type nummer: 4E2-14451-00
Nieuwprijs in 1928 oid: E 28.95
Mocht je interesse hebben, stuur me een PM.
Ik heb zelf de hele boom opnieuw gemaakt maar daar wel wat uitgehaald. Belangrijk is wel dat je overal aarde maakt, dus in de kop, op het frame, bij je achterlicht en op je blok. Als je iets aanpast, probeer dan ook even een eigen tekening te maken, dat helpt enorm.
Aan je foto te zien heb je je schuur opgeruimd ;)
Veel goed, eindelijk eens die XS afbouwen... Ik ben bijna vergeten hoe die in elkaar zit. En wat kom je dan weer een hoop kleine dingetjes tegen.
Wat is er anders aan een daytona 955 en een speed 955? Ik ben namelijk een mooie omgebouwde daytona tegengekomen en ik vraag me eigenlijk wel af waar ik op moet letten bij inspectie. Het gaat om een daytona uit 1997, die er uitziet als een 955 speed.
Ik lees dat hoge km standen geen probleem...