Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mee eens O-ring is beter , ty wrap gaat er bij mij ook altijd na 1 goed testronde vanaf.
@ V.D.V mee eens risico is groter om de boel te beschadigen , is hier overigens nog nooit gebeurd vandaar gewoon voorzichtig zijn.
Voordeel is dat je bijvoorbeeld de nieuwe keerring met behulp van de...
je moet op de bobines een voorspanning krijgen van +/- 12v.
Als dit wel goed is:
Ander even je KP sensor en NP sensor doormeten.
Probeer even voor de zekerheid te starten met je 2e sleutel i.v.m. de startonderbreking.
Nu je hem los heb liggen controleer meteen de klephoedjes (valve bucket tappets) van de uitlaat nokkenas van de voorste cilinder op haarscheurtjes !!!!
Deze staan bekend dat ze breken.
Heb er vorige week 1 hier op de zaak gerepareerd , schade: nieuwe cilinderkop en nokkenas!!!
Dus wees...
Hoor je de benzinepomp lopen als je de motor op contact zet en de dodemansknop omzet?
Heb je niet perongeluk de tip-over sensor losgekoppeld of verkeerd gemonteerd?
Nogmaals dit is geen howto , een admin heeft de titel verandert in howto :)
Uit de foto's kun je niet zien welke stappen ik heb ondernomen om de poot weer te assembleren , of je moet helderziend zijn.
Wil je op save spelen dan moet je om de keerring om de binnenpoot te schuiven moet je de...
Toevallig laatst precies hetzelfde gehad bij een oliegekoeld gsxr, na het wassen zelfde euvel.
Hier bleek de cdi unit door de eigenaar niet op zijn beugel vast te zijn gezet maar met de stekkerkant naar boven tussende accubak geschoven te zijn, water bleef in de stekker staan.
Aangezien...
Dit is inderdaad een crosser dus geen contactslot, alleen een dodemansknop.
Qua electronica zit er niet veel op : een vliegwiel / ontstekingspoelen / pickup sensor / tps sensor / cdi / bobine / dodemansknop / bougie en wat bedrading natuurlijk.
@ Anon, nee ik heb haast geen tijd om dit...
Beide poten zijn gedaan natuurlijk is alleen niet duidelijk op de foto vastgelegd. Het zijn is ook niet echt een howto daar is het niet duidelijk genoeg voor uitgelegd. Maar bedankt voor de titel veranderen Martell. ARI keerringen zouden niet het beste van het beste zijn mee eens, heb ze wel...
Je moet het niet als een Howto zien die zouden veel gedetailleerder zijn.
Je moet het zien als een artikel in een motorblad , waarbij als mensen vragen hebben over iets ik ze graag beantwoord.
Inderdaad de titel is te spammend , kan ik zelf jammer genoeg niet veranderen sorry.
Groeten...