Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo hebben we allemaal onze klusjes en uitdagingen 😁, ik ga zo’n ontluchter gewoon kopen , gelukkig rijdt de ZZR 600 van mijn meisje perfect! ( en de Mercedes uit 83 ook). Dank je wel voor het aanbod!
Heb twee hoofdremcilinders , allebei geprobeerd, misschien ga ik nog wel een derde regelen, of een vacuüm ontluchter. Sleutel echt al mijn hele leven aan van alles , dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ik rij nu 27 jaar op mijn gtr1000 , en voor het eerst lukt het mij niet om mijn voorremmen goed te krijgen, klauwen gereviseerd met nieuwe zuigers , nieuwe leidingen, gereviseerde hoofdremcilinder….. gevuld …. Uitgebreid ontlucht….. geen druk , ik weet het echt niet meer
Jawel hij draait weer , hadden ontzettende overgangsweerstand op de contacten van het start relais , wat een genot blijft het om op dit apparaat te rijden , zeker met het verse rvs uitlastsysteem
Zo , ik wilde gisteren de gtr starten , wilde aanslaan gaf toen een heel harde klik/knak uit het blok en nu gebeurd er niets meer .
Dat wordt sleutelen , geen idee wat er aan de hand is , eerst maar eens ergens proberen te tornen , startmotor willens mij wel ,maar blok draait niet rond.
Hoi,
ja ik heb hem nu dus 19 jaar, ik heb er toen 23000 gulden voor betaald , heb er toen een grijze gtr1000concours uit 86 op in geruild , dat was eigenlijk op een nieuwerode maar die reed ik na 3 maanden total loss , dus toen de groene.
Mijn gtr heeft pas 45000km gelopen en de bulk daarvan...