Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mag je idd niet normaal vinden. Maar waarom is het voor jou nodig om hier denigrerende reacties te plaatsen, gun je die dames geen leuke fotoshoot?
Je bent wel een beetje een huilie zo :z
Haha, het kan ook bijna niet missen ;)
Het wordt inderdaad de hoogste tijd. Helaas is de CBX nog niet klaar... Amper tijd voor gehad de laatste maanden maar hoop hem deze zomer toch echt weer rijdend te hebben.
Zal je van de week even contacten, ben volgend weekend toevallig in de buurt...
Was vandaag in Amerongen ff shoppen met het vrouwtje, toen zag ik ineens een CB1100R rijden. Dacht een RC/RD. Rijder had een Spencer helm, geloof ik!
Meneer van Lunteren gespot misschien? 8-)
Kan heel goed kloppen ja, de S36P is voor de volgende modellen:
Honda CB 1100 F
Honda CB 1100 R
Honda CB 750 F
Honda CB 750 KZ
Honda CB 900
Honda CBX 1000
Netjes afgestemd op rijdersgewicht :)
Je hebt gelijk, de 'rondschuif' carbs zijn makkelijker af te stellen en wat minder extreem in de respons. Bij die flatslides is het meer een aan/uit effect, wat best even wennen is. De 'rondschuif' carbs als de CR's en de VM's is het meer 'roll-on'.
De Mikuni VM33's zijn trouwens wel erg...
Keihin CR33's op een 900 kunnen mits goed afgesteld, Mikuni VM33's ook. Die zijn vergelijkbaar en ook voor de 'honda' spacing te krijgen.
Verders heb je natuurlijk nog de Keihin FCR's en Mikuni TMR's. Die laatste heb ik er een rijtje van:
:+
Jup. Heb Koni's gehad onder m'n 900, die zijn wat stugger. Ik heb nu Ohlins onder m'n CBX en die zijn nog 'steviger' maar prijzig. Setje Koni's heb ik nog liggen, mocht je interesse hebben let me know!
Check ook even of je geen lekkende achterveren hebt (had ik bij m'n FC, lekte één...