Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerste motor was een ZZR 600, uiteindelijk 100.000 km mee gereden voordat ik hem verkocht had. Eigenlijk helemaal geen problemen mee gehad, op schijfremslijtage na dan.
Kan hem je prima aanbevelen, al zal de Honda wat beter(soepeler) schakelen.
Het is me al gelukt, de TPS sensor gereset en kwam er achter dat er een verouderde mapping op stond.
Heb dit gevolgt: TuneECU TPS and ISC Stepper Adjustment - Triumph Forum: Triumph Rat Motorcycle Forums
Ik heb een probleem, na een stukje rijden met de Daytona nadat hij warm is wil hij nog wel eens afslaan bij het afremmen naar stilstand. RPM loopt onder de 1000 en bij gasgeven en gas los naar neutraal dipt hij behoorlijk.
Iemand een idee?
Zit TOR open demper mapping op, Bodis open slip...
Heb nu een Drift S, geluid zonder externe mic is prima. Heb hem dan wel met zuignap op mijn tank staan achter het ruitje en de geluidsgevoeligheid op laag.
Tot nu toe vind ik het een top ding!
Edit: Heb hier een voorbeeld voor je met geluid, beeld is door mijn export alleen wat vernaaid...