Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mijn adv heb ik Pirelli scorpion str gekocht, deze bevallen uitstekend.
In het begin stuurt het raar en trilt wel wat, maar naar gelang de band ingereden geraakt heb je na een tijdje er totaal geen last meer van/
Ik dacht niet dat ik al een foto had gepost van de leovince Nero, deze zit op mijn adv sinds juli.
Qua pasvorm en montage is het een eitje om te monteren. DB killer eruit gehaald, dit valt wel tegen. Aangezien het boutje is vast gelast aan de demper. Met een goed passende inbussleutel en hefboom...
Ik heb mijn originele uitlaat vervangen door een Leovince Nero black, db killer is eruit en valt goed mee van de herrie die eruit komt.... De reden bij voor de originele eraf te halen is eigenlijk roest vorming van de geborstelde cover die erop zitten, aangezien ik een doorrijder ben. de...
Ik verschiet van de Pirelli's, heel veel grip op de weg in natte en droge condities, zelfs beter dan mijn sportbanden op de Z 1000.
Levensduur nog te bepalen, aangezien ze er nog maar een 5000 km opzitten, wel achteraan al een lek gehad.... ( 5 duimer door de band...)
Ik ben echt heel tevreden...
Enkel voor mijn vorkpoten Kettingspray of vet aan de onderkant smeren van de chroom binnenpoten.
Verder zoals hier reeds geschreven is kopervet op de schroefdraad doen van de bouten. Scheelt veel in gestripte schroefdraad later in het carter en dergelijke.
De tectyl spray gebruik ik enkel op de...
Ik gebruik ook de valvoline tectyl glashelder klar… ( enkel inox achtige bouten en assen)
Voor de vork Kettingspray wel iets achter vork zetten of uw remschijven zijn ook gesmeerd ...
Verder heb ik mijn scooter terug van haar groot onderhoud, alle vloeistoffen en filters zijn vervangen...
Ik gebruik tectyl spray voor de inox bouten tegen het roest
De bouten die honda gebruikt roesten direct na gebruik in de regen.
Doe dit bij elke bout die bloot zit in de elementen, ook aan de assen van het draaisysteem voor het scherm.
Bij mij zijn alle boten en assen vervangen in garantie...
Er zit best wel wat vuil in de X adv eens je haar helemaal in haar blootje zet.
Ook roest vorming aan de tankbevestiging bij mijn advtje, denk dat het woon werkverkeer en buiten slapen er geen deugt aan doet.
De kettingset die erop komt is van Rad afkomstig en kost rond de 130,02 eurolingers...
Ik lees veel over het achterste spatbord, wegens te kort enz... ,hebben jullie al eens gekeken naar alle andere motoren, race en nakeds vooral, die hebben geen spatbord meer de naam waardig, zo ook onze scooter zo blijkt.
Bij mij zit er alles nog op van de originele spatborden en ik ondervind...
De keuze is eindeloos eens je begint te vergelijken, meer pk's, meer comfort, prijs te hoog, dan denk ik koop van alles eentje.....
Dan kan je kiezen met wat je gaat rijden, ik heb zelf een Honda X ADV voor dagelijks gebruik behalve in de zomer dan mag de Kawasaki Z1000 het asfalt op en mss...
Hier post ik ook eens een foto van mijn Z1000, deze is van 2004 en was origineel rood met de gekende wielen.
Door een valpartij en verkeerd gebruik van was producten (Dasty) is deze in 2012 verandert van kleurtje.
Verder laser uitlaten en andere spiegels, nu reeds een 67000 km en nog steeds...
Nog een tip voor de remblokken vooraan, deze zijn in feite super gemakkelijk te vervangen.
Remklauwen losmaken van de vork, sleutel 14 is er voor nodig, daarna met de hulp van de oude remblokken de remzuigers terugduwen tot ze helemaal in de remklauw zitten, dan de oude remblokken met wat over...
Zowel bij mijn Integra als bij de X adv had ik hetzelfde slijtage patroon, de voorbanden gingen ongeveer een 10000km mee en de achterband 18 a 19000km mee, dan waren ze echt aan vervanging toe, de voorband slijt meestal links eerst. ik rij vlot door en neem graag mijn bochten vrij sportief.
Ik...
Het verschil was wel groot, aangezien de achterband bijna 19200km had en de voorband bijna10000, dan ben je gewoon aan het sturen van die set banden.
De overstap naar de nieuwe banden was wel wat aanpassen, stuurde sneller, stabieler rechtdoor enz.... Geen gezoem, bijt goed in het asfalt zowel...