Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Im verband met verkoop van mijn GSX750F is dit overbodig geworden.
Im goede staat, enkel heb ik met een vieze vinger een pagina een beetje gevlekt tijdens het reviseren van de voorvork poten.
Voor een tientje inclusief verzendkosten vind ik het al goed.
Niet vandaag maar afgelopen vrijdag...
Nou moet ik hiermee beginnen: ik heb de neiging om op saaie lange rechte stukken op de snelweg of op N-wegen af en toen een beetje te gaan slalomen op mijn motor. Niets heel geks, een beetje op de middelste helft van de baan waar ik op rijd. En zo heel af...
Graag gedaan!
Inderdaad werkt het best goed. Ik heb tot nu to emaar één keer gehad dat de kabel ergens klem zat (overhemd met kraag, helmmuts en kol, dus misschien ook een beetje teveel laagjes...)
Persoonlijk vind ik van wel.
Het ging van een "windruis net uit te houden met 110 km/u" naar...
Het moeilijker starten was al gebruik makend van de PRI stand. Ik moet wel toevoegen dat door gebrek aan garage de motor buiten slaapt.
Afgelopen Oktober wou de Suzuki na een week of 2 stil te hebben gestaan echt niet starten, ook niet op PRI stand, om niet laat te zijn maar overgestapt op de...
Ervanuit gaan de dat je met "Daily rider" doelt op mensen die vaker dan in het weekend in het mooie seizoen rijden... Durf ik wel te reageren.
Ik pak namelijk niet dagelijks de motor, maar wel zo vaak als het kan. Iets met 2 jonge kinderen, er zijn dagen dat de auto wel moet, maar wel sowieso 2...
@divided Ik citeer even mijn eigen bericht, maar als je naar een vergelijkbare constructie gaat kan je inderdaad de piepjes van Flitsmeister, eventueel navigatie en muziek horen, bellen is theoretisch gezien mogelijk maar ver van ideaal.
Maar door deze schuipjes (je moet wel de goede voor je...
Als de Honda je bevalt kijk maar naar een ST1100 of ST1300 Pan European.
De eerste kan je met gemak binnen je budget vinden, onverwoestbaar en betrouwbaar, en erg comfortabel (ben zelf 183). De modernere variant moet je wel een goede deal vinden binnen dat budget.
Ik rij met grote regelmaat...
De laatste keer dat ik er zo een had heb ik niet gedurft dichtbij genoeg te komen om op het dak te klappen, hoe goed ik het eigenlijk zou hebben gevonden...
Maar dat was een geval "ik doe mijn make up terwijl ik in mijn Mazda CX5 met 130 door een knooppunt scheur midden in de ochtendspits"...
Ja. uiteraard, ik ben niet de enige...
Ik alterneer het hele jaar door motor en auto, afhankelijk van of ik ook mijn kinderen moet vervoeren of niet en van het weer...
Van de winter wint de auto wel net wat vaker,...
Ja, zit wel wat in... Woonwerk is idd veel snelweg, en toen niet hoeven filteren...
Ik denk dat dit een grote rol heeft gespeeld daarin. Het was feitelijk de eerste keer dat ik echt op deze motor ging rijden sinds Oktober, daartussen alles op de Pan gedaan, ik merkte vooral hoe minder...
De Pan was iets van 0,2/0,3 bar te laag, daar had ik weinig last van, maar zo laag als de Suzuki was was het ronduit gevaarlijk. Dat ik 2 weken terug niet ben gevallen toen ik ermee naar kantoor reed (100 km in totaal) is een wonder. Ook dat het mij toen niet is opgevallen.
Gisteravond de Suzuki wakkergemaakt om naar de sportschool te gaan.
Op de heenweg vond ik die niet erg lekker sturen, maar heb het erop geschoven dat ik de laatste keren met de Pan op pad ging...
Op de terugweg op de eerste rotonde vond ik het echt beroerd sturen. Voorzichtig naar huis gereden...