Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
23 mei gaat de Xsr op de bank bij Tovami.
Eerst maar gelijk een onderhoudje en nieuwe remblokjes (nog altijd de originele en die missenn toch een beetje bite vind ik) en remvloeistof besteld.
Dat zijn mooie cijfers. Krukaspk's op het achterwiel. Heb hier vanaf het begin al een 3in1 van leovince en k&n filter
Ik weet inderdaad dat dit bij de Fz1 gigantisch verschil en inderdaad de Cp3 blokken zijn wel enorm geknepen vandaar dat ik even polstte.
Doods hier. Alle Xsr's in slaap of verkocht? :?
Is er hier iemand die zijn Gen 1 Xsr op de bank heeft gehad voor een Ecu-flash? Scheelde dit veel qua rijbaarheid? Had dit met mijn Fz1 gedaan en dat gaf een toch iets soepelere motorloop.
Even inbreken, het is hier iets actiever dan in het Xsr-topic.
Zijn er hier mensen die hun MT09 al op de bank hebben gehad voor een Ecu-flash? Mijn Xsr900 is van 2017. Dus graag dezelfde generatie.
Was dit het waard en is er eventueel een uitdraai van? :)
Het gaat hem niet zozeer om die 1 vraagstellers, meer om de manier waarop ze gesteld worden.
Motor en bouwjaar en duidelijke omschrijving van het probleem is wel het minste of niet, maar zelfs dat is soms teveel gevraagd.
Ik blijf daarom ook weg uit techniek (en ook omdat ik te lui ben om echt...