Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarom ik het niet snap is dat je op jouw foto's de weg niet ziet. Ligt een stukje lager dan het veld waar je motoren op staan, denk ik.
Maar dan mag ik dus door!?
Dan moet ik even iets zoeken, heb zo 1,2,3 niets bij de hand.
Geef me een dagje!
Ik heb volgens mij nog wel een en ander liggen, zou ik even moeten opzoeken en 'afstoffen'.
Ben in 2018 met een maat naar de World Ducati Week geweest in Misano Adriatico, aan de Adriatische Kust.
Na de WDW heb ik twee weken met mijn gezin in Pescara doorgebracht, mijn maat met zijn gezin...
Hands down: Daytona.
Heb ze inmiddels een jaar of 12, nooit een fuck aan gedaan, nog steeds waterdicht, zitten heerlijk, zowel tijdens het rijden als tijds het lopen.
Ik heb hele hoge wreven, flinke kuiten (hardlopen en wielrennen) ,maar dan nog zitten ze heerlijk comfortabel.
Geinig, om je hier dan weer tegen te komen.
Nee de Monster is ingeruild tegen een nieuwe SuperSport S, alweer wat jaartjes geleden.
Verder heb ik nog twee Pantahs (waaronder die van Gabor! M'n eerste motor, dus gaat nooit meer weg), een Paso, een Indiana en een 851.
En een Motolug om al dat...
Ik vrees dat er maar een ding voor je op zit @Tijger Tony ;
Volgend jaar weer op reis en met een nog oudere motorfiets en nog veel verder. Ik wil echt elk jaar genieten van zo'n prachtig verhaal. en dan liefst nog veeeeeel langer. Zowel de reis, de schrijfstijl, je filosofische overwegingen...
Zelfde ervaring hier. Met mijn zoon van toen 13 of 14 motor opgehaald, flink eind van huis. Verkoper kreeg een ongemakkelijk gevoel, want die dacht ik mijn zoon naar huis ging laten rijden toen ik zei dat ik hem meteen mee nam.
@PJansens : je bent toch niet toevallig mijn ex-collega bij...
Ja die wielen is niets mis mee. Die zitten gewoon stevig op n vaste as, die je met de pennen weer vast zet, zie plaatje (via google kom ik weer op MF uit ;-) )
Het is wel zo, dat wanneer er geen motor op staat, de boel nogal rammelt, dan zit er wel wat speling tussen de verbindingen. Als je de...
Ik heb zelf een Moto Lug (nederlandse importeur Femon) en dan de dubbele uitvoering, die je ook als enkele kunt gebruiken. Wel een stukje duurder dan wat hier getoond wordt. Die kun je helemaal uit elkaar halen (zonder schroeven maar met pennen) en kun je makkelijk achter in een gewone station...
De stelling over de Ducati Monster die geen Monster zou mogen heten onderschrijf ik van ganser harte. Plak er een Yamaha of Suzuki sticker op en niemand die het niet gelooft.
Zoals mijn nick wellicht al een beetje verraadt was ik ooit in 't bezit van een Monster 796. Heerlijke fiets, een echte...
Herkenbaar. Gelukkig niet het rijden in de sneeuw met de motor.
Ooit in de sales voor een Amerikaans software bedrijf gewerkt. Als je dan tijdens een forecast meeting durfde te zeggen "We hope to sell x amount " was het antwoord steevast: "Hope is NOT an sales strategy! "
PS: zit even op de site van Mosko te kijken. Mooi spul, maar volgens mij voornamelijk gemaakt voor off roaden, en prijzen waar zelfs ik van schrik. En dat heb ik niet vaak.
Dan is Kriega toch echt wel een stukje goedkoper volgens mij, en voor zo ver ik het kan beoordelen voor normaal gebruik...
Ik ken Reckless niet, wel Kriega en dat is volgens mij vergelijkbaar als ik het zo zie.
Kriega heeft een modulair systeem, verschillende maten tassen (5, 10, 20, 30, 40 en 50 liter volgens mij) die je allemaal met elkaar kunt kombineren.
Alles zit vast met bandjes.
Ga je twee weken naar de...
Exact zoals @David_ZZR zijn routes samenstelt doe ik het ook.
Zoeken, pielen, Google maps, streetview, groene streepjes zoeken en verbinden op de Michelin kaarten (analoog en digitaal). En dan nog een zeer prettig hulpmiddel; de kaarten van Alpentourer.
FOLYMAPS ALPEN: OOSTENRIJK |...
Leuk en herkenbaar intermezzo.
Ik gebruik ook nog steeds het "Beste Boek van de Weg" voor de eerste ruwe schetsen van mijn trips.
Geërfd van mijn vader, zaliger. Of eerlijker; voor zijn sterven bij hem geleend en nooit meer teruggebracht.
En de automobielen waar mijn vader zich destijds van...