Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb beide fietsen (gehad, nu gen2) en op allebei is het gaaf rijden. Het blok is wat lomp (ben je een 4-cilinder in lijn gewend en vind je dat geweldig, dan ga deze twin niet waarderen) maar dat heeft ook juist z'n charme. Het stuurt super goed (mits goed onderhouden vering en goede banden)...
De aanhanger valt onder de verzekering van het trekkende voertuig. Dat zal dus afhangen van hoe die verzekerd is. En dan nog goed berekenen hoe je dan uitkomt m.b.t. de terugval in schadevrije jaren en dus minder korting op je premie. Want dat rekent nog jaren door, totdat je aan je maximale...
Bouwjaar kan toch geen 2007 zijn? Kont en frame komen overeen met 2004 of 2005. Achterlichtje is enkel in 2004 geleverd (in Europa), maar die kun je erg makkelijk overzetten dus dat is niet zo veelzeggend.
Het is ook enorme onzin. Maar wat je zegt, het aanbod aan motoren die minder dan 100k km hebben gelopen is doorgaans dermate groot, dat de restwaarde van een fiets met veel km's erop automatisch keldert. Onterecht, wat mij betreft...
Die Ducati mensen zijn er altijd (al), maar dat zijn natuurlijk niet grote getallen.
Wel is gebruikt inderdaad zo duur geworden, dat nieuw steeds interessanter wordt. Mits men kan leveren natuurlijk...
Ik zou met een grote boog om die RSV heen lopen. De recall is inderdaad al van enorm lang geleden. Het feit dat deze RSV de recall nog steeds niet heeft laten uitvoeren, kan weinig goeds betekenen voor de rest van het onderhoud.
En je moet ook niet met zo'n risico brug willen rijden. Tuurlijk...
Ik vind 'em tot nu toe verrassend goed klinken voor een af-fabriek uitlaat 😎 Is maar goed ook, want alle aftermarket dempers die tot nu toe getoond zijn maken gebruik van een ophangpunt aan het zijstepje. Maar die stepjes vind ik echt foeilelijk, die zou ik direct verwijderen (net als de...
Ik denk wel dat de vering/demping tegen gaat vallen t.o.v. wat men gewend is van de Tuono V2 en V4. Valt eventueel allemaal wel op te lossen natuurlijk, maar daar zit ook weer een prijskaartje aan vast.
Hoe dan ook, ik zou ook graag eens kennis willen maken met de Tuono 660. Goedhart heeft 'em...
Oh, daar zou ik me niet druk over maken. Anders kun je nooit overstappen naar een andere olie ;) Sterker nog - om het nog wat onduidelijker te maken - er rijden ook heel Aprilia V2 rijders rond met Motul 5100*, wat een 'blend' is en geen vol-syntheet. Ook wordt Motul V300 gebruikt, wat dan...