Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had aangenomen dat het over een XB ging. In mijn geval was het een XB12R uit 2007. Met het vervangen van de krukas moest ook de rotor (vliegwiel?) vervangen worden omdat de spie-banen anders zijn.
Wat de 0.8mm betreft heb je gelijk, ik heb mijn oude krukas een paar weken geleden...
De kans op een kapot big-end lager is behoorlijk groot, dat heb ik namelijk ook gehad... en velen met mij. Ik heb de service manual niet meer, maar 4mm heen en weer is extreem veel. Het zou volgens mij niet veel meer als 1mm moeten zijn (volgens mij nog minder).
Bij mij was in het karter ook...
Ik heb twee problemen met de SV650 koppelling gehad. De eerste is dat een soort wormwiel met kogeltjes versleten was. Dat is dat ding waar je kabel aan vast zit. Als die versleten is, komt er zoveel speling op dat het stangetje dat moet ontkoppelen niet of nauwelijks wordt ingedrukt.
Het...
Op mijn SV650 heb ik ook verschillende van die dingen nodig gehad. Allemaal gemaakt met standaard gamma doppen en een haakse slijper.
Bij één maat was de binnenkant te klein en die heb ik toen met een schuurrol in een rechte slijper groter moeten maken.
Een paar weken geleden moest de...
Die smerige achterbrug is nog van het vervangen van de ketting buffer ;)
Overigens gaat de olie er makkelijker vanaf als ketting vet, maar ik hou niet zo van poetsen. Met 100ml olie doe ik ongeveer 15000km :)
En zo zit het er dan op. Het voordeel van deze manier is dat je geen extra werk hebt bij het verwissellen van de achterband. Nu ik het er zo op het zitten blijkt ook dat er minder olie verloren gaat op deze manier en dat je dus langer kun smeren. Overigens gebruik ik zelf een McCoi.
Ik kan over een week of 5 vast wel, maar zo lang denk ik normaal gesproken niet vooruit ;)
Bier of sigaren hoeft echt niet, het is niet meer als 10 minuten werk.