Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja goed hoor staat nu lekker warm en droog op mijn werk binnen. Vorige maand nog een rondje Eifel gedaan met de 750 heeft het perfect gedaan en loopt als een zonnetje. Het volgende klusje wat er aan zit te komen zijn de koppelingsplaten als ik hem goed door trek in de toeren begint hij te slippen.
Ik ben ook maar weer een projectje begonnen, zelf rij ik op een kz750r1 maar deze GPZ900 ( 28000 km van af nieuw als ik het goed zeg)
Is van een kameraad.
Staat in middels al weer te lang onder zijn carport te wachten op betere tijden dus heb ik besloten om der aan te beginnen.
Eerst maar...
De hyperpro veren zijn voor mij echt super, de voor vork is een stuk stugger geworden en stuurt veel beter.
Ook staat de kawa nu lekker hoog op de voorvork, ik raakte namelijk nog wel eens met de uitlaat het asfalt.
Daar hebben jullie gelijk in. ik ben ook geen trapper. het oude beestje is trouwens wel in prima staat, paar maande terug complete blok/cilinderkop gereviseerd dus daar zal het niet aan liggen!
Mooie verhalen, het staat nog een keer op de planning voor mij een kampeer vakantie op de motor.
Op dit moment rij ik op een kz750 uit 85 mogelijk niet de perfecte reis motor ivm de zit houding maar wel meer dan voldoende berg ruimte met 3 koffers.
Project kawa maar weer eens opgepakt, motor heeft aantal maandjes stil gestaan onder een hoes onder het afdak. alles weer even netjes schoongemaakt en gesmeert.
Wat mij irriteerde tijdens laatste rondje naar de eifel was de voor veerring. Deze was veelste slap.
Inmiddels heb ik de voorvork uit...
Denk je dat ik ze kan vervangen zonder de carbs van de motor af te halen? Het is namelijk nogal een gevecht met de harde inlaat rubbers om de carbs even te demonteren.