Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
volgens mij moet je radiateurdop ook geborgd worden en je moet natuurlijk een bakje hebben om je benzinen enzo op te vangen. en bij de knmv kan je volgens mij ook gewoon een proeflicentie aanvragen voor een wedstrijd.
Hey Maikel dat pak kan je gwoon bestellen bij sinisalo ze hebben het alleen maar in twee kleuren blauw en oranje maar ik had gehoord dat ze nog wat kleine veranderingen gingen aanbrengen aan de pakken. Dus moet je maar ff kijken...
Om ff antwoord te geven ik heb ook mee gereden bij de ONK klasse 1e manche was ik 7 en 2e manche ondanks 2 valpartijen nog 6. totaal ook 6. Het rijden ging naarmate de wedstrijd vorderde ook steeds beter. *D
hey, nu jullie het er toch over hebben, ik heb gister ff 30cl olie per vork erbij gegooid om hem zo iets harder te krijgen, want hij was eigenlijk een tikkie te zacht.
hey k heb ff vraagje. k heb in alphen a/d rijn gereden en daar heb k een paar flinke weelies getrokken bij de euro-nationalen(staand over de finish) maar heeft iemand daar misschien een foto van? ik kan nergens wat vinden. #137
Hey k weet niet hor maar met de tijden die ik reed in die klasse voor de ONK zou ik rond de 5/6 plek hebben gereden dus wat jij loopt te lulle slaat nergens op.
hey over dat glijde moet je je niet zo druk maken, hoe harder je gaat rijde hoe meer t vanzelf komt, en over die tandwiel verhouding, ik rijd een yz-f450, heb ook in alphen mee gedaan en k rijd nou 15 voor en 42/43 achter.
jah zo ongeveer. Remy traint mij en me broer al ongeveer 2 jaar maar altijd met de cross maar omdat ik nu sm ging proberen kon hij mij ook weer trainen met dat.
ik weet niet waar julie het allemaal over hebben maar er zijn nog plekken in nederland, omgeving utrecht waar je elke dag kan rijden en nooit gezeik hebt met geluid ofzo.
Bijlage: sm klein.bmp