Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja die heeft ook een blipper. Voor opschakelen merk je amper verschil met een normale quickshifter. Terugschakelen ben ik niet echt gewend op die manier dus ik doe dat altijd nog op de ouderwetse manier. Vaak zelfs relatief laat en ineens twee versnellingen, beetje gewend uit supermoto track rijden.
Ik heb de eerste boete al binnen... Week ervoor stukje flink doorgereden met de Street Triple, niks aan de hand. Week later een rondje met de Duke 390 en langs een stel van die flitsnichten, 244 eurootjes de plee in.
Er is volgens mij ook geen 'track' engine mapping, de engine map bij de track ride mode is sport. Tenminste wel in die van mij en ook volgens de manual.
Ik ben er uiteindelijk via Ebay aangekomen : TRIUMPH STREET TRIPLE S, R, AND RS (2013 - CURRENT) + Tank Pro 2 | eBay
Het klopt dat geen enkele shop in NL ze op voorraad heeft.
Het geluid is idd wel net iets vetter ja, dat is absoluut waar. Is sowieso bij een Triple al heel mooi :)
Maar hou ff goed in de gaten dan dat je het onderhoud van het filter, schoonmaken en opnieuw inolien op tijd en goed uitvoert, die filters zijn op zich prima maar wel relatief bewerkelijk...
Normaal vind je dat soort dingen in een workshop of repair manual, hoewel sommige simpele dingen misschien wel in de owners manual staan.
Voor remklauw bouten gebruik ik zelf nooit een moment sleutel, wel gaat er altijd een mini drupje loctite op. En de circuit machines moeten normaal borgdraad...