Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Banden waarmee de motor van de fabrieksband afrolt, zijn soms totaal niet te vergelijken met dezelfde band als je niet het modelspecifieke type pakt.
Soms iets minder profiel, maar soms ook een andere compound.
Dat apparaat zou ik zelf niet willen gebruiken, als je de video kijkt van Rintje, dan zie je op 3:50 ook dat wiel een stuk verdraaien, zou me niks verbazen als er een paar stukken lak van de velg af zijn door die klemmen.
Airbox inpakken doen ze bij circuitfietsen soms ook ivm teveel geluid, dus dat zou misschien wel kunnen werken.
En misschien heb je het al geprobeerd, maar misschien schuimdoppen proberen ipv de op maat gemaakte doppen...
Ja een automaat zou helemaal mooi zijn, maar net als jij heb ik daar ook niet de ruimte voor.
Als aan m'n huidige iets gaat mankeren komt er wel een rabaconda. Maar dat kan nog wel even duren vermoed ik.
https://www.xlmoto.nl/product/bandemachine-proworks-road_pid-PW-GTM-B
Ik gebruik deze ⬆️
Voldoet wat mij betreft prima. Heb er ondertussen al aardig wat banden mee gewisseld.
Zou graag een rabaconda apparaat willen, maar vind €600 uitgeven aan een apparaat wat eigenlijk hetzelfde doet, alleen...
Vandaag de bandjes van de Street gewisseld:
Motor in de skylift en voorwiel eruit:
Van de gelegenheid gebruik gemaakt en de remklauwen meteen even schoongemaakt, het was nodig:
Stukken beter:
Achterbandje:
En weer klaar voor gebruik met een set verse S22's:
Ja het remt wel iets beter idd. Geen wereldschokkend verschil hoor, maar het remt wel beter. Ik heb het nog niet gecheckt maar ik vermoed dat er standaard in de Husky dezelfde compound blokken zitten als in de Triumph.
Dus het verschil wordt wel gemaakt door de klauw.
Zou voor mij nog wel iets...
Was vorig jaar voor m'n werk in Texas, met een collega langs geweest bij Revival cycles, tourtje gehad door de nieuwe werkplaats, en daar stond deze doodleuk in het magazijn:
De beste man die ons begeleide vroeg of ik misschien ooit eens van Kevin Schwantz gehoord had 🤣
Schwantz's first...