Recente inhoud door NapO

  1. NapO

    KTM SMT 890

    Jazeker,.... KTM 890 SMT - Lelimotive en staat ook te koop...met 0 km. fiets was 23k bij elkaar 75% van de powerparts catalogus zit erop... Reden van verkoop, ik kan er niet op twee tegelijk rijden.... (site laden duurt eventjes...)
  2. NapO

    Ducati Multistrada V4(s)

    Ik zou zelf kiezen voor een multistrada. maar ik hou meer van sport dan tour. ik heb een 1250gs gehad naast de multi en de laatste is een stuk sneller. Bij een GS klopt alles, maar dan ook alles, en bij ducati heb je dat niet. (usb2.0 stekker die langzaam laad, remmen zijn mwhoa maar t blok is...
  3. NapO

    Ducati Multistrada V4(s)

    Klopt, ik heb ook 1290gt gehad, ook irritante turbulentie en boven de 200 schuddende voorkant. de multi heeft geen turbulentie en is knal strak tot topsnelheid. (die is 273 per uur op 98 benzine zonder koffers).
  4. NapO

    Ducati Multistrada V4(s)

    Hierbij de Motomaster / Brembo setup. Voor de mensen die Motomaster niet kennen t wordt heel veel gebruikt in de cross en enduro (en veel vaker bekend onder de KTM rijders.) Het voordeel is deze rem je niet krom omdat ze dikker zijn dan de originele bierviltjes (zo dun), koeling is beter door...
  5. NapO

    Ducati Multistrada V4(s)

    De standaard remschijven is bagger als je een harde remmert bent. (zeker als je veel met bagage en/of duo rijdt. Ik heb schijven van Motomaster erop icm Brembo Z04 blokken....Dan wordt de remwereld toch een beetje anders. Ik heb m afgetopt met een Brembo RCS 19mm rempomp.... Gevolg, remhendel...
  6. NapO

    KTM SMT 890

    Heeft iemand misschien al een full system voor de smt gevonden? (ik kom ze nergens tegen)
  7. NapO

    KTM SMT 890

    thnx, en de airbox is volledig hetzelfde? ik zal zoiezo rottweiler is een berichtje sturen. en rallymotor.nl ook ff checken. thnx.
  8. NapO

    KTM SMT 890

    Kijk dit is handige info, wie heeft die 2 verschillende mappings gemaakt en hoe? en waar heb je de airbox besteld en welk volledig uitlaat systeem heb je? (zal er voor de SMT890 nog niet zijn of heb je ook een SMT?
  9. NapO

    KTM SMT 890

    Mijne is onderweg.... halve powerparts lijst besteld.... nu is t wachten op de levering. Wat ik zoiezo nog ga doen is: - Vering laten herbouwen door HK. - Andere remklauwen erop (even kijken wat er te leveren is...in ieder geval brembo's. - RCS 19 rempomp erop. - XT2 garmin navi erop. (steun...
  10. NapO

    MotoE topic

    Gewoon een knijper en een spelkaart bij de velg.... heb je ook rrrrrrrrrrrrrrrrrr............. ;)
  11. NapO

    Ducati Multistrada V4(s)

    Update ionic mount + garmin xt laten monteren, erg tevreden! bevalt goed. ruit in de laagste stand geen trillingen, maar in hoogste stand wel iets. irriteert me nog niet. Motor is nu weg voor een full akrapovic systeem met mapping.... Zodra dat klaar is en motor retour maak ik een filmpje voor...
  12. NapO

    Ducati Multistrada V4(s)

    1 leuk gefilmd met die insta 360! 2 waarom heb je je hand constant op de koppeling?
  13. NapO

    Ducati Multistrada 1200 Topic

    Als de verkopende partij me juist had behandeld hadden ze nu een motor verkocht plus accessoires.... niet juist behandeld geen order. Maar ik maak me geen zorgen om Zaltbommel hoor, klanten zat .... wacht maar totdat de recessie er aan komt, piepen dit soort dealers wel anders.... dan is klant...
  14. NapO

    Tip: v-power voor de prijs van 95E5 in Duitsland

    Al je een c1 1.0 hebt heeft t niet zo heel veel zin, maar ik heb een mini cooper clubman s met chip, m5 v10, 750i v8 dubbele turbo, ...laatste twee op de testbank gehad,....scheelde 40 pk!!! tussen 95 en vpower,.... dus of ik had 560 of 600 pk,.... met de 7 serie.... al mn motoren liepen beter...
  15. NapO

    Ducati Multistrada V4(s)

    update boys, ik heb nu een 180/60 pirelli diablo rosso 4 en een 120/70/19 van michelin, wat een briljante top combi,.... 170/60 is te smal en geeft slecht vertrouwen,.... nu met steppen aan de grond door de bocht,... nu 2500 km gereden op de m4s, fijne brommer hoor! nu nog wachten op de full akra.
Terug
Bovenaan Onderaan