Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
uiteraard het onafgeveerd gewicht en de stuureigenschappen dat dat met zich meebrengt.
verder zal in de toekomst afhankelijk van de coating die men op het carbon aanbrengt ook de flex van de vork gekozen kunnen worden.
deze toepassing is niet aan u en mij besteed maar wel op hoog niveau
waarom zou dat niet mogen ??
enkele vitessen naar beneden en bruut de koppeling los....je achterwiel slipt niet door.....dus ze werkt.
ok ze is niet te vergelijken met bvb de suter slipper op mijn fireblade maar die is dan ook volledig instelbaar.
hahahhaah jups, was het beu dat iedereen telkens achter die uitlaat kwam vragen.
sc project sticker eraf, namaak akra sticker erop en laat ze nu maar googlen :) :)
battle of the lowlands vorig weekend op zolder stuurde Vos nog techniekers naar mij om te weten waar hij die uitlaat kon krijgen
Mea Culpa, ben een tijdje weggeweest :z
maar ik beloof plechtig het nooit meer te zullen doen O-)
de blade is nog steeds bij mij na al die tijd, heeft ondertussen het gezelschap van een hypermotard 1100s ( uiteraard beetje aangepast ) waarop ik ondertussen toch ook al weer zo'n 40.000km...