Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De filmpjes zijn inderdaad handig als leidraad en stappenplan maar zelf doen is toch de clue. Ik ben in ieder geval blij dat ik dit niet in het veld heb hoeven doen. Misschien gewoon ook proberen zodra de pirellis op zijn?
Ik heb zelf ervaren dat de beadbreakers van motion pro minder handig...
Ja ik beschouw het maar al 'leergeld' maar je had gelijk inderdaad. Het waren vrij kleine gaatjes maar toch. Zat nog wel te denken van of plakken nu handigheid is maar volledig vervangen vind ik dan weer zo'n wegwerpmaatschappij
Vandaag de voorband afgemaakt. Wel gecheat want heb even de boel bij een lokaal bedrijfje eraf laten halen. Uiteindelijk dus twee kleine gaatjes zo'n 5 cm van het ventiel. Geplakt en de boel er weer op. Ik denk dat ik toch te ruw ben geweest met de lepels. Op naar de volgende bandenwissel... 😜
Dankje. Ben gisteren ook van 1200 tot 1900 bezig geweest wel 2 banden maar overal spierpijn. Het vervelende is dat ik de lucht bij de voorventiel achter de velg hoor lopen dus ik vrees dat er iets met de binnenband is. Ik heb dus twee zwart motion pro beadbreakers die ook als lepels zijn ee te...
Ik heb nog ff zitten prutsen maar de voorband zit er wel zo straks om dat ik er met de lepels amper tussenkom. Ik krijg er net een randje over maar dan zit de rand zo strak dat ik er niet meer tussenkom. Het kost me behoorlijk veel kracht wat volgens mij ook weer niet hoeft. Of dat m'n lepels te...
Haha nou ik denk misschien toch aan iets wat wat meer gemak bied. De bead breaken en de ban los krijgen gaat vrij makkelijk maar de band van de velg halen en de nieuwe erop is echt takkewerk met alleen een lepel en die gecombineerde beadbreakers/lepels. Zie er dan wel weer tegenop om de boel los...
Thanks nee niet beschadigd. Behalve dus dat ventiel langzaam leegloopt dus ik ga straks ff kijken of het inderdaad vuiligheid is. Ben nu aardig gebroken. Hele middag gewoon bezig geweest...
Nou de banden erop 'gevochten'. Hoop gevloek maar wel weer wat geleerd. Enige punt is mijn voorwielventiel loopt heel langzaam leeg. Geen idee hoe dat kan aangezien die daarvoor gewoon goed was.
Bedankt! Het zal vast te vervangen zijn maar als ik nog eens bekijk op de afbeelding is de klap vooral op het bevestigingspunt van de skidplate gekomen. Dan zou die daar ook naar binnen moeten buigen en dat is niet het geval. Het punt waar die buis naar binnen buigt is niet geraakt dus ik denk...
Ah oké was ff benieuwd of het normaal was of niet. Het klinkt wel logisch wat gwiedert zegt. De motor is zeg maar al wheelie-end op z'n zijkant geknald dus dacht misschien vanwege het gewicht iets verbogen. Het meeste is opgevangen door de valbeugels, skidplate en barkbusters.
Toch nog even een vraag nav mij mislukte pol tarres actie.... ik zag dat een van de zwarte framebuizen ( bij mij aan de uitlaatkant) wat naar binnenloopt. Het is die zwarte buis waar ook je skidplate aan vast zit. Aangezien deze bij mij best een klap heeft gehad vraag ik me eigenlijk af of die...
Dat gevoel herken ik vandaar dat ik het al lang heb uitgesteld. Aan de andere kant is wat feedback ook niet verkeerd lijkt mij. Ik heb al best wat geld geïnvesteerd in de motor maarja uiteindelijk zijn het de vaardigheden die bepalen wat het apparaat doet.
Bedankt. Ja dat is. Vallen is uiteindelijk de beste leerschool. Maar binnenkort een training om eens wat feedback te krijgen en te zien of ik een stap verder kom. Misschien leg ik de lat wat hoog voor mezelf maar zou toch graag wat meer willen dan wat rijden over zand dus obstakels etc aangaan.