Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
https://www.manualslib.com/download/801932/Triumph-Daytona-675.html
Hierbij een link naar het werkplaatshandboek voor Triumph Daytona en street triple (2009). Wellicht heeft iemand er wat aan :).
Ja, als het dashboard de lekstroom veroorzaakt zal je dan geen lekstroom over de draadjes meten, als daar de lekstroom wel in zit wordt het verder zoeken.
Met de multimeter kun je over de draadjes meten (aansluiting van het dashboard). Als er dan geen lekstroom is lijkt me het dashboard de bron vd lekstroom.
Heb je een alarm op street triple zitten? Deze bleek bij mij de oorzaak van een forse lekstroom. Ergens heb ik een post met hoe die te verwijderen.
Meten met een nieuwe accu kan nooit kwaad en zou ik persoonlijk altijd even doen.
Toch dit vermakelijke topic maar eens een schopje geven.
Afgelopen week stond er voor het invoegen van de A15 een BMW links naast mij. Normaal ben je auto's zo kwijt met half gas, short schiften etc. Deze BMW kwam een stuk beter mee, de triple moest toch flink aan de bak. Pas na vol...
Inderdaad de storing is waarschijnlijk veroorzaakt door de losse accupool. Wat wel een punt is de hoge lekstroom die het alarm trok, hierdoor was de accu continue leeg. Dit benadeelde de levensduur van de accu ook behoorlijk (ontlaade elke keer diep).
Ik heb het alarm systeem (datatool s4) verwijderd, wat een simpele klus is.
Stap 1: zet het alarm in service mode (anders wordt je gek van het gepiep!). Klik het alarm uit en zet het contact aan. Druk de zwarte en grijze knop in van de "afstandbediening" na 10 seconden klinkt er een piep. Als...
Ik heb het alarm systeem (datatool s4) verwijderd, wat een simpele klus is.
Stap 1: zet het alarm in service mode (anders wordt je gek van het gepiep!). Klik het alarm uit en zet het contact aan. Druk de zwarte en grijze knop in van de "afstandbediening" na 10 seconden klinkt er een piep. Als...
Update:
Na het weer vastzetten van de accu pool (nu met borgmoer), bedankt @Zot
Vandaag het eea gemeten:
(alle voltages gemeten over de accu)
Geen contact: 12,6 V
Contact aan: 11,9 V
Stationair: 14,0 V
@5k rpm: 14,1 V
@8K rpm: 14,1 V
Dit lijkt normaal. Wel draait de motor niet lekker, om het...
Update:
Na het weer vastzetten van de accu pool (nu met borgmoer).
Vandaag het eea gemeten:
(alle voltages gemeten over de accu)
Geen contact: 12,6 V
Contact aan: 11,9 V
Stationair: 14,0 V
@5k rpm: 14,1 V
@8K rpm: 14,1 V
Dit lijkt normaal. Wel draait de motor niet lekker, om het eea...
Bedankt voor de vele snelle antwoorden, ik zal eerst het eea eens gaan meten met een multi meter. Daarna contact opnemen met de dealer.
Update:
Na het weer vastzetten van de accu pool (nu met borgmoer), bedankt @Zot
Vandaag het eea gemeten:
(alle voltages gemeten over de accu)
Geen contact...
Beste leden van MF en triplaars in het bijzonder,
Mijn Triumph street triple uit 2010 heb ik nu 5 jaar in bezit (km stand 45000). Het laatste jaar loop ik echter tegen de volgende issues aan, die deze week zijn geëscaleerd.
Geschiedenis van de problemen:
Vorig jaar was de accu binnen no time...
Beste leden van MF,
Mijn Triumph street triple uit 2010 heb ik nu 5 jaar in bezit (km stand 45000). Het laatste jaar loop ik echter tegen de volgende issues aan, die deze week zijn geëscaleerd.
Geschiedenis van de problemen:
Vorig jaar was de accu binnen no time leeg en wilde de...