Recente inhoud door Newcomp

  1. N

    BMW S1000XR

    Klopt in de eerste instantie niet heb je geen storing. Maar later wel omdat die aan niks trekt gaat hij steeds tot z'n max en gaat hij kapot. Dan was bij mij wel
  2. N

    BMW S1000XR

    Cat zorgt toch voor tegendruk waardoor hij helemaal onderin met de gashendel nauwelijks open zonder Cat gaat bokken. Maar je leert erom heen te rijden
  3. N

    BMW S1000XR

    Klinkt als muziek in mijn oren 🤪
  4. N

    BMW S1000XR

    mooi meegenomen toch.*D
  5. N

    BMW S1000XR

    heb je er een K&n of Sprintfilter in gezet?
  6. N

    BMW S1000XR

    duidelijke taal
  7. N

    BMW S1000XR

    ik hoor wel graag je ervaring misschien ga ik alsnog over hihihi
  8. N

    BMW S1000XR

    ik zit er ook over te twijfelen om deze te verwijderen. heb al een sprintfilter in zitten dus heb al iets meer lucht.
  9. N

    BMW S1000XR

    maar je cat wordt toch vervangen voor een linkpijp?:/
  10. N

    BMW S1000XR

    Bestel je gelijk een servobuddy, anders krijg je een foutmelding, en kan hij in zn noodloop gaanServo buddy link
  11. N

    BMW S1000XR

    Dat wordt genieten, vlammen spuwen
  12. N

    BMW S1000XR

    Dat is niet kinderachtig dat was wetenschap toch? In dynamic en dynamic pro ploft hij nog even na lekker toch
  13. N

    BMW S1000XR

    Je motor wordt namelijk getest tot een bepaalde toerental ik dacht 4500rpm. Na die toeren staat hij wijdopen. Ik dacht in de eerste instantie dat hij voor tegendruk zorgde voor lagere toeren. Maar is helaas niet van waar. Ja ik heb ook gezocht naar een klep die ik zelf open en dicht kan zetten...
  14. N

    BMW S1000XR

    Klep doet niks anders dan je geluid reduceren. En je kat is voor de euro4 plus vermogens verlies. Wil je toch een decat plus behoud van je klep dan kan je bij pajic voor 395 je kat laten vervangen laten ze die klep zitten
  15. N

    BMW S1000XR

    Neem je de katvervanger van dominator. Dan heb je meer bang for your bucks
Terug
Bovenaan Onderaan