Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
in de loodgietersbranche zelfde probleem de jongelui willen allemaal directeur, manager of advocaat worden ..................let maar op straks is er niemand meer die nog een kraan kan repareren
affijn zo gaat mijn uurloon vanzelf omhoog.............. kwestie van vraag en aanbod
type motor staat er niet bij omdat het onbekend is, universele veer als je zelf weet welke veer je hebt en welke maat is het gewoon ff nameten
prijs 75 foto,s kan ik wel via de app of mail sturen heb geprobeerd met foto,s plaatsen maar is elke keer ellende
stuur ff pb dan stuur ik de foto,s...
ik ben bezig met een VTR SP1 voorwiel hier passen de lagers van een fireblade in, moet alleen ff de vulbussen op maat maken
ik heb dan de grotere 320 mm schijven dus moet ook ff 2 alu brackets maken voor de remklauwen niet de orginele maar er komen 6 zuiger nissins op
heb nog een 17...
ik heb zowieso 1 vfr voorwiel welke ik 10 jaar geleden gekocht heb ik heb hier toen aan beide kanten van het remschijf gedeelte 1 mm afgedraaid dacht ongeveer ivm de offset schijven blade
de andere 2 velgen heb ik onlangs gekocht weet de historie hier niet van maar zouden volgens verkoper op...
is een schadefiets geweest in eerste instantie bij normaal testrijden merkte ik niets en deed hij het prima , maar na 1e circuitdag begon de ellende , ik stak het eerst op mn nieuwe laarzen die iets te groot waren en een ander remschakelsetje zo,n aftermarket verstelbaar ding
daarna probeerde...
ik heb ook een 99 er ik weet dat Mikis van Es een 1.53 gereden heeft naar zijn zeggen , heb zelf 3 stuks 17 inchers liggen heb vandaag toevallig 320 mm gietijzeren Brembo,s gekocht voor een sc 33 van een maat van me die verandert is van fireblade ik heb hier ook nog 2 stuks 6 zuiger Nissin...