Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo,
Ben eventjes offline geweest, nu toch weer eens op bezoek bij het forum.
2 jaar geleden heb ik water in mijn olie geconstateerd. (gsx1250FA 99.462km)
De oorzaak had ik redelijk snel gevonden, lekkage in de voetpakking.
Met mijn stomme kop bedacht ik me gelijk, met alle pakkingen en...
Heb ook aardig kunnen scoren;
paar Daytona schoenen
Accu's voor mijn 12v Gerbings
Leren jas van Furygan
en...
Kawasaki speentjes voor de komende kleine...
Deze tijd rijden is inderdaad heerlijk, op je eigen snelheid tussen de files door, i.p.v. een mooi weer rijder aan de kant zien te krijgen :P
Qua weersomstandigheden zie ik niet zo'n probleem. Eerder het weggedrag van andere weggebruikers wat me elke dag wel verbaasd. Op vreemde momenten...
Vorige week tussen de file door op de A27, inderdaad weinig ruimte. Wat me meer opviel is dat het asfalt in de witte strepen weggevreten was. ongeveer 3-5 cm breed, en ongeveer hetzelfde diep.
Hierdoor sloeg mijn stuur nogal eens een rare kant op. Niet zo fijn als het al krap is!
Geen gekke dingen tegengekomen, alleen de distributieketting origineel is al geklonken. Nu wordt er een Tsubaki met klinkschakel besteld, dus ik doe het even heel rustig aan.
kopbouten waren moeilijk los te krijgen, geen ruimte voor een 1/2" dop, en met een kwart dop had ik te weinig hefboom om...
Afgelopen weekend begonnen om het blok uit elkaar te halen, had helaas witte smurrie bij mijn olie.
Bouten van cilinderkop zitten langs de cilinders in het onderblok, dus ook de voetpakking wordt vervangen.
Aangezien ik dan toch al flink aan het graven was gelijk distributieketting en...
Er zijn inderdaad wat bekende problemen bij de GSA. Maar als het door de dealer wordt afgeraden neem ik dat best serieus.
Onderhoud kan ik gelukkig zelf doen, dus dat scheelt al een heleboel :)
Voor mij zou 20.000 na 8 a 9 maanden zijn, en om dan 6500 kwijt te zijn vindt ik best fors...
In ieder geval met de 1290 adventure schijnen er veel mankementen te zijn. Dit is mij in ieder geval verteld door de dealer...
Toch maar doorsparen voor de GSA
Onlangs bij een dealer geweest voor wat info voor een adventure (1290)
Heerlijk eerlijke verkoper:
Kunt u beter niet doen meneer, met 30k per jaar staat de motor vaker bij ons ter reparatie, dan dat u ermee kunt rijden...
Dus geen KTM, maar wel interesse. :D
Gisteren zat ik achter een filterende koekblikker, was een aardige baanmaker.
Allemaal flitsende lampjes en herrie van dat ding.
Was een grote gele kist. Ging gemakkelijk, wel wat traag...
Dat is inderdaad nice, ons hoofdkantoor is veel bezig met maatschappelijk verantwoordt ondernemen, misschien dat ik ze kan overtuigen :D
Wat betreft kou:
Merk je verschil qua accu capaciteit met de huidige temperatuur?
Zijn er uberhaupt opties zoals navigatie / handvatverwarming mogelijk?