Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Remblokken: niet voelen met rijden, maar kijken! Dikte van de blokken kun je zien door langs de schijf naar de remklauwen te kijken. Misschien even half onder de motor. Zaklamp erbij en bij twijfel een foto maken.
Kan ik wel een heel verhaal gaan houden naar Nederlands recht maar met een Chinese partij is dat kansloos (tenminste, het geld uiteindelijk krijgen). Meest praktische optie om zelf via PostNL te gaan (laten) zoeken?
Een plaatje hoor. Die kleurencombi blijft mooi en fris. En dan ook nog een balzaal vol met peekaas. Hopelijk met de nieuwe QS een motor die het ook goed vindt als je ‘m gebruikt waarvoor hij gemaakt is!
In dat geval is stellen niet nodig en echt weggegooid geld om die opdracht te geven, zoals anderen ook aangeven.
Als het trouwens een 636 is, hou dan rekening met een bekend issue. 636’s uit dat bouwjaar willen bij gas dicht (uit laten rollen vanuit hoge toeren) nog wel eens roken. Komt door...
Stap voor stap vrienden worden en hopelijk kun je tzt een duidelijke oorzaak vinden. Het lastige zal zijn dat ie bij rustig rijden alles netjes doet :?
Ik had 'm eruit destijds. Geen enorm verschil. Wel een tip, net als op de ZX6R: Je kunt de kabels van de servo naar de klep probleemloos weghalen. De klep staat dan standaard in de open positie door de veren (check dat wel even voor het geval de boel is vastgeoxideerd). Maar laat de servo...
Wat een verhalen weer WB, speciaal nog even naar MF gekomen om je belevenissen te lezen. Nou, jij kunt een boekje schrijven. Ben benieuwd of je met wat gepruts aan de instellingen volgende keer kunt rijden zonder kermis op je display 😉