Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou een vfr-800 fi kopen, dan ben je voor rond de 2500 klaar, en ik vind hem heerlijk comfortabel, goeie windbescherming, zuinig en betrouwbaar.
Ik heb hem vorig jaar ingewisseld voor een gtr 1400 die heeft nog meer windbescherming, en meer gemakken als keyless en een opbergvakje voor...
Vorig jaar naar Italië geweest met een vfr 800 voor 1 dag aan het strand liggen. (had maar 3 dagen vrij)
Heenweg 1350 km in 1 dag met 4 keer stoppen.
Terugweg 1450 km met tussendoor een kapotte spanningsregelaar die vervangen moest worden, en bijna 22 uur over gedaan om thuis te komen.
Al eens geprobeerd met 1 goed pak? Hoor om me heen ook iedereen al klagen om de kou, en ondertussen mij een ouwe lul vinden in m'n textiele pak... Maar tot 0 graden kan ik het makkelijk 2 uur uithouden. Daaronder moet ik wel een verwarmd vestje en warme sokken.
Die snap ik niet helemaal, sleutelen eigenaren van harley davidsons veel zelf?
Die apparaten kosten zo over de 30.000. Lijkt me iets te duur om even uit elkaar te halen en "ik zie wel". Zou toch denken dat je die apparaten voor het grotere onderhoud even wegbrengt.
Als je zo'n aanschafwaarde...
Gister mijn VFR 800 uit 2000 weer opgehaald van de garage, kom ik erachter dat ik hem al 2 jaar heb, kan nu zo weer een jaar mee en tot nu toe heeft hij me 850 eu aan onderhoud gekost.
Toegegeven dan rijd ik maar 15000 per jaar met dat ding, maar ik vind het toch erg goedkoop rijden.
Mijn mt01...
Volgens mij heeft de ninja 1000 sx, oftewel de nieuwe z1000sx onderhoudsintervallen van 12000km. Op internet hebben ze het in elk geval over 7500 Mile.
En die is niet zo zwaar, wel comfortabel en alle elektronische snufjes die je wenst zitten erop.
Maar 180 is eigenlijk het lekkerst, hoef niet perse hard, maar meer lekker doorrijden.
Dus ga in elk geval even een proefrit maken op een gs, kijken hoe dat bevalt. Maar een sluitende historie is dus gewoon erg belangrijk, dan ga ik evt alleen voor eentje die dat heeft.
Het noorden moet inderdaad lukken, dus naar Polen, gaat het wel.
Maar het is inderdaad zo dat je het voor de tijdswinst niet hoef te doen.
Maar ben onlangs via de 3 en de 7 naar Oostenrijk gereden, ook daar ging het heel goed, misschien 10 baustelle, die dicht bij elkaar zaten. Eromheen was...
De reden voor een gs, is dat het een "stoere" motor is, die fantastisch zit en stuurt.
De fjr zit een stuurt ook goed heb ik begrepen. Maar het uiterlijk vind ik mwoah.
Maar hoop volgend jaar naar Roemenië te gaan, en minimaal 1 keer Italië/Zwitserland. En met de fjr kun je lekker 200...
Dit is al oneindig vaak besproken, ik weet het. Daarom heb ik er niet een nieuw topic over geopend, maar nu het er toch over gaat...
Ik zit te twijfelen tussen een fjr 1300 vanaf 2015 of een gs vanaf 2015. Aanschafkosten maakt niet uit, onderhoudskosten ook niet echt. Maar hij moet het wel...
1, daar heb je gelijk in, buiten een sporadische korte controle met een lasergun, hoef je als je oplet niet geflitst te worden.
2, nou, ben een half jaar geleden geflitst met 37 te hard, dat was 400 euro. Voor de hovenier, grondwerker,logistiek medewerker etc... Komt het in de buurt van het...