Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heren,
Voordat ik mijn GS500 elders te koop aanbied wil ik jullie de eerste kans geven. Altijd met veel plezier dit forum gevolgd! Ik gebruik de GS te weinig. Hij mag weg voor elk aannemelijk bod, graag een PM. Ik hoef er niet veel voor te hebben daar het motorblok een kuurtje heeft:
GS500 uit...
Heren,
Voordat ik mijn GS500 elders te koop aanbied wil ik jullie de eerste kans geven. Altijd met veel plezier dit forum gevolgd! Ik gebruik de GS te weinig. Hij mag weg voor elk aannemelijk bod, graag een PM. Ik hoef er niet veel voor te hebben daar het motorblok een kuurtje heeft:
GS500 uit...
Er is maar één motor vergelijkbaar met een GS500 en dat is DE GS500! Lekker kopen die fiets. In de openingspost staan wat zaken waar je goed op moet letten bij aanschaf, succes!
Balen!! Na wat sleutelen: nieuwe banden en een nieuwe koppelingsstift en keerring, net een stukje rijden om te kijken of hij nog lekte. Vergeet ik die nieuwe banden.... eerste bocht de straat uit en bam. Verbogen voetrempedaal, spiegel stuk en het suzuki kapje eraf.... zelf niks alleen een licht...
weet iemand een adres waar ik schokbrekers kan vinden. Ik zoek namelijk soortgelijke schokbrekers (met kapje) maar dan iets korter (huidige zijn 315mm) en ik wil naar ongeveer 280-290mm
Ik heb de veren niet ingekort. Ik heb totaal nieuwe veren laten maken met een stuggere veerconstante. De slechte demping heb ik iets opgeschroefd door van 10W naar 15W te gaan. Ik heb er uiteraard nog niet op gereden maar hoe het nu in elkaar zit (zie laatste foto) veert hij heeeeeerlijk! Beter...
Eindelijk de nieuwe veren binnen voor het inkorten van de voorvork. Verder nog niet veel tijd gehad vanwege een vakantiereisje. Maar we zijn weer een stap verder. Nu wil ik ook graag de achterveren iets inkorten/kortere kopen (misschien zijn die veren van honda rebel250 wel wat). Zodat de hele...
WD40 is geen olie. Het beste is snijolie, indien dit niet voor handen is gebruik dan op zijn minst een andere olie want droog tappen/snijden is oorlog! In jou geval, motorolie!
Wil je schroefdraad snijden of tappen?? Schroefdraad snij je met een snijraam, hiermee maak je schroefdraad op een as. Schroefdraad tap je met een tap, hiermee maak je schroefdraad in een gat.
Snijden gebeurd met het snijraam op een asje waarvan de buitendiameter overeenkomt met het M getal...
Als je met zo'n u-buis manometer aan de slag gaat is het verdraaid handig om twee appelmoes (oid) potjes te pakken. In de deksel maak je twee gaatjes. Door één gat doe je het uiteinde van de manometer en door het andere gat steek je een nieuwe slang die naar je carb loopt. Zo behoud je het...
is het mogelijk om de kraan te repareren. Ik bedoel, wat gaat er eigenlijk niet goed in de kraan dat hij niet genoeg benzine meer doorgeeft. Ik beschik op werk over een fantastische werkplaats waar we alles kunnen maken dus...
EDIT: Google is je vriend! --> klikkerdeklik
Ik heb ze geschuurd vanaf korrel 200 (de linker was er nog erger aan toe dan de rechter op de foto) tot 800. Daarna met een polijstschijf afgewerkt. Ik houd zelf niet zo van blanke lak op blank metaal. Ik heb besloten ze ieder jaar bij te gaan houden met Belgom alu.
Geduld is een schone zaak...