Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Grappig om te lezen dat je dezelfde dingen tegenkomt als ik als verse BMW Boxer rijder. Waar ik achter ben gekomen;
• Als de standaard uit staat en de versnelling erin, start hij niet. Veiligheids dingetje.
• Die eerste versnelling is af en toe even pielen. Bij mij is het een kwestie van even...
Voor mijn project zoek ik een goed lopend blok (RC01/RC04) Mag natuurlijk wat werk aan zitten, maar moet in basis goed zijn. Mag ook een donormotor zijn. Maar liefst alleen het blok. Hoeft niet helemaal compleet te zijn (dynamo, startmotor etc. heb ik allemaal). Laat maar weten als je iets hebt...
Voor mijn project zoek ik een goed lopend blok (RC01/RC04) Mag natuurlijk wat werk aan zitten, maar moet in basis goed zijn. Mag ook een donormotor zijn. Maar liefst alleen het blok. Hoeft niet helemaal compleet te zijn (dynamo, startmotor etc. heb ik allemaal). Laat maar weten als je iets hebt...
Zeldzaam mooie en met heel veel liefde gebouwde CB 750 caferacer 'Paul's custom F2' Met recht geen tweede zoals deze in NL. Deze 750 uit 1977 is helemaal opnieuw opgebouwd met alleen maar originele en kwaliteits onderdelen.
Alles is uit elkaar geweest, gereviseerd en opnieuw gespoten of gecoat...
Heb ik ook gezien inderdaad die vario, lijkt mij ook een heel fijn ruitje, maar ik denk dat ik voor op de hawk toch zonder die diffuser zou gaan, gewoon omdat het er iets 'cleaner' uitziet. Maar goed te horen over jouw ervaringen, met name over die bevestiging twijfelde ik ook een beetje.
Iemand voorbeelden of ervaringen met een klein en niet spuuglelijk ruitje voor op onze hawkjes? Na 1200 km (naar-door-de Eifel) dacht ik op de snelweg toch.. hmmmm... een ruitje kan misschien geen kwaad. Ik kwam o.a. deze tegen:
Iemand nog andere goeie suggesties? ik heb namelijk clip-ons...
Ik doe het ook nog hoor... kom alleen niet meer zo vaak op het forum, maar het haakje gaat nog prima! Net weer 1100 km door de bochtige Eifel gecrost... Ik ga wel iets modificeren deze winter, dus als iemand nog wat info heeft over een NTV tank en een superbike stuurtje met losse klemmen...
Ja, dat zou ook een optie zijn, al denk ik dat het dan handiger is om de stock uitlaat weer terug te zetten... Vind eigenlijk de standaar look ook mooier op de hawk... vandaar de zoektocht naar dat laser pijpje