Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig.
Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad:
Merk:
Type:
Bouwjaar:
Kmstand:
Probleem:
Wanneer is het probleem onstaan:
Wat is er al aan...
Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig.
Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad:
Merk:
Type:
Bouwjaar:
Kmstand:
Probleem:
Wanneer is het probleem onstaan:
Wat is er al aan...
Zelfde gehad..
Dieselolie op rotonde en onderuit.
Politie gebeld, rapport geschreven.
Dit rapport en foto's van oliespoor naar de rechtsbijstandverzekering.
Deze hebben de gemeente aansprakelijk gesteld.
Heb alles vergoed gekregen.
Je kentekenplaat verl zat dus aan het rode en zwart/gele touwtje?
Dan zal rood de geschakelde plus zijn en het zwart/gele touwtje de min.
Heb je dus alleen de rode nodig.
Ooh, dat is helemaal mooi, dan zou ik met je standaard relais dat nu je verlichting schakeld, een ander relais schakelen, die een gezekerde voeding schakeld (voor je ballast) vanaf de accu.
Dan hou je de originele schakeling intact en veilig.
Dit hebben we bij mijn collega d.m.v. een tijdrelais geregeld (gsx650f).
Als je contact aan zet, of start, dan duurt het 20 sec voordat het relais doorschakeld en licht aan gaat.
(instelbaar van 0-60sec)
Xenon vind het niet leuk om op te starten en dan een spanningsdip te krijgen...
2 jaar terug ook zoiets in Hoorn.
Kom op rotonde af, stop voor fietsende jochies, trek op en lig op m'n smoel.
Olie of koelvloeistof ofzo, politie kwam wel (motormuis) en heeft het laten opruimen.
Gelukkig rechtsbijstand verzekerd, die hebben de gemeente aansprakelijk gesteld en ik...