Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mee eens. de beschadiging is bijna niet zichtbaar. met wat druk op het lager toch wel voelbaar. Ik zie een beetje op tegen die onderste binnen schaal. bedankt voor het duwtje, ik ga ze vervangen. Ik heb een dremel en een aantal slijpschijfjes.
Pffffff........ word vervolgd
vervolg 1: na demontage alles schoon gemaakt. Lagers zien er zeer goed uit. Aan de bovenkant in de outer race zin aan de achterkant ( op de hartlijn van de motor ( 6 o'clock ) een zeer klein merkje. Even droog inelkaar gezet "hand vast"en het draait als een zonnetje.
Denk dat de afstelling niet...
Nieuwe uitdaging:
Speling op de stuur lagers en na demonteren van voorwiel ook zware punten in draai beweging van stuur. ga de zaak demonteren.
welke speciale sleutel kan je beter zelf maken? word vervolgd. heb reeds lagers gekocht, geen kogels maar rollen.
Vrijdag weer gebeld naar dealer en nog steeds geen parts: volgende week?????????
Heb ook een lagerpen besteld via MSP en die was donderdag mooi afgeleverd door de post.
Gisteren corrosie van linkage verwijderd en naaldlagers van nieuw vet voorzien.
Vandaag linkage en shockabsorber weer...
achterbrug voelt soepel en geen speling. Probeer nu de voorste link bout eruit te halen en daarvoor moet eerst het standaart bracket eraf, 2 hex bouten waarvan er een te vast zit. hex kop al gestript. griptang heeft weinig houvast. hamer en beitel geeft ook geen krimp. 14 dop er over hameren...
Elk lager moet speling hebben maar ik vond dit toch wel iets te veel. vanmorgen de linkage gedemonteerd.
Ja dit is wel duidelijk. misschien moet er een O-ring tussen linkage en bus om vuil vocht buiten te houden ( zoals bij de ketting)