Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
via import kunnen alle moto's op 25kw,zelfs een hayabusa :d
gewoon via een bedrijf bestellen,ze halen die direct uit duitsland bvb,geen extra in en uitvoer kosten dus.(nieuwe)
anders een zoeken,laten keuren op 25kw en invoeren.
goeie band+goedkoop(120€ achterband vr 180-55-17),alleen zoo slijten,na 3500km "op"+minder diep gesneden als de diabolo(met de diabolo kan je dus dieper mee door de bocht).
is normaal,mn cb500 had dat ook(op 8000t),toen de 25kw set eruit was waren alle dips eruit(zelf gedaan,niet laten afstellen,was niet nodig).
zeer irritant he en allesbehalve gezond.
Niet doen,te traag,eerder een cb500 kopen,rijdt lekkerder.
Of een 750-1000-1400cc moto.
Waarom geen bandit1200?zo'n 600 gaat niet vooruit,geen koppel onder de 7000t,heb beiden ongeveer een jaar in mn bezit gehad,de bandit1200 wordt je nooit beu.
nou onze overheid kennende(België)moet iedereen die als 25kw'er begint die periode uitdoen,de oude regels van ontvangst van rijbewijs gelden.Dus aan iedereen die in 2011 begint,een jaar met een L rijden he :+ en in 2012 examen afleggen.
Of laat ze je rijbewijs intrekken(zware overtreding...
ik kocht met dat bedrag een bandit 1200.
uiterlijk dat maakt toch niet uit,als het maar geen fluogeel/roze is is het al goe.
En onderhoud, pff ze verkopen motoren met zo'n lage km stand dat je daar niet echt moet naar kijken,...ik heb in een van mn eerste moto's eens koelvloeistof bij de olie...