Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zijn niet de meest eenvoudige carbs idd :/
gezien de maten waar hornix mee begonnen is zou ik als ik jou was (thijs dus xD) eens kijken rond 155 :Y zou wel aardig in de buurt moeten kunnen komen
kan best trouwens dat je geen instelbare gasnaalden hebt, maar dan kun je er volgens mij nog...
hmm welk type carburateurs heb je erop dan!? als 135 standaard is zou je denk ik richting de 150-155 ongeveer kunnen gaan, of zelfs 160 zoals hornix en renaat als dat goed werkt :Y
in mijne zat meen ik 125 stock (ook een SE, dus neem aan in de jouwe ook), zit nu met open uitlaten en open filters rond de 140... heb het alleen nog niet goed kunnen testen dus kan je geen uitsluitsel geven...
Sowieso ff je gasnaalden standje hoger zetten :Y (is iig de standaard regel die ik...
haha wat toevallig dat jij dat hoorde ;) als ik me niet vergis ben jij namelijk de tjeerd van short-cut?:P
paar leuke onderdelen hebben jullie voor zo'n build :Y alleen jammer dat ede zo ver weg is van zuid-limburg...
was sowieso van plan eens bij jullie van short-cut te informeren naar die...
als je met elektrische starter, knipperlichten enzo wilt werken zul je de accu moeten houden, laat je de starter weg dan kun je een kleinere accu pakken. Maar je zult er hoe dan ook 1 nodig hebben
Hij loopt 220 ongeveer heb ik van het weekend gereden over afsluitdijk, ik neem aan dat je dat met een 25kw niet redt?Cabs synchroniseren? Redt ik dat gewoon thuis? of moet dat met apart apparatuur gedaan worden?
Ik zal hierna wel ff wat onderzoek naar doen :+
staat hij op 25kw? dan gaat...