Recente inhoud door RG-gamma

  1. RG-gamma

    T blijft wankel, met 2 wielen. Suzuki RE5, Hercules W2000

    Een mooi uitgebreid verhaal. :t
  2. RG-gamma

    Laverda liefhebbers?

    Ja dat lostrillen was wel een dingetje, maar sturen doen ze gewoon heel goed, heb je toch niet genoeg je best gedaan. :] Mij is iedergeval niemand voorbij gekomen, maar dat kan ook komen door de onderdelen die eraf vlogen. ;) Laverda heeft niet voor niets vele wedstrijden gewonnen. De...
  3. RG-gamma

    Aparte motoren op Marktplaats en zo

    Verkeerd blok (geen 2takt)maar verder wel gaaf.
  4. RG-gamma

    Suzuki RG 250 Demo racer

    Ja, zoals ik al vermelde, als er iets niet verder gewijzigd is. Een standaard RG500 word als je volgas geeft licht aan de voorkant en is dan bijna niet meer te houden door het slingeren van het stuur.
  5. RG-gamma

    Suzuki RG 250 Demo racer

    Lijkt mij voor een RG500 geen goed plan, die dingen zijn van zichzelf al super zenuwachtig. Tenzij je alles gaat aanpassen. Voor de 250 zou je het beste eerst kunnen kijken hoe hij standaard rijd voordat je er een zenuwachtig sturend apparaat van maakt. Je wil geen tankslapper krijgen. Geometrie...
  6. RG-gamma

    Suzuki RG 250 Demo racer

    Waar je ook mee uit moet kijken als je voor ook lager zet dat je genoeg grondspeling overhoud. En niet bij de eerste bocht iets aan de grond rijd. Zoals bv de kuip.
  7. RG-gamma

    Suzuki RG 250 Demo racer

    Lager is langere wielbasis dus minder makkelijk de bocht om, wel stabieler rechtuit. Waar je wel voor uit moet kijken is dat je genoeg ruimte in het spatbord overhoud.
  8. RG-gamma

    Laverda liefhebbers?

    Ach, zo blijft het wel een ''echte'' mannenmotor. 8-) Net zoals een Moto Guzzi met grote carbs die loeizwaar gaan.
  9. RG-gamma

    Laverda liefhebbers?

    En je hoeft geen handknijper aan te schaffen om je vingers te trainen. ;)
  10. RG-gamma

    Het Yamaha TweeTakt Topic

    Welnee, je moet er subtiel mee omgaan dan is er prima mee te rijden. In principe is iedere motor levensgevaarlijk als men niet kan rijden of zichzelf niet kan beheersen. ;)
  11. RG-gamma

    Laverda liefhebbers?

    Tja, ik heb er 1 gehad toen ze nog betaalbaar waren, tegenwoordig doen ze bijna het dubbele. Enigste nadeel vond ik de koppeling, die gaat erg zwaar, al is daar wel een modificatie voor.
  12. RG-gamma

    Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

    Die ''interesting trackfriend'' is alleen geen big Honda maar een Hayabusa. ;)
  13. RG-gamma

    Laverda liefhebbers?

    Word misschien eens tijd dan.;) Eenmaal op een 750 rijden en je bent verkocht. Het remt en stuurt veel beter dan elke Japanner uit de zelfde tijd, en ook nog uit veel later. :]
  14. RG-gamma

    vraagje honda cbr 1000f

    Je heb een aansluiting voor de benzineslang en een voor het vacuüm aan de achterzijde, de 3e is ontluchting voor het vacuüm membraan. De lange slag zal wel voor de afwatering zijn van de benzinetank.
  15. RG-gamma

    Aparte motoren op Marktplaats en zo

    Ik snap niet waarom je zoiets in elkaar flanst, neem dan een echte Busa. Die zijn gebouwd op extreem hoge snelheden, dat is dit gebakkie niet.
Terug
Bovenaan Onderaan