Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad even naar de remklauw kijken.
Ik vond t persoonlijk wel fijn de vork mee te wisselen, aangezien ik t voorwiel met remklauw (mits je die ook dubbel hebt) liet zitten en zo de vork alleen hoefde te wisselen. Heb ik t wel over een exc maar dat zou niets uit mogen maken.
Via spareparts...
Heyhey,
Iemand ervaring met een aftermarket quickshifter? Voor zover kom ik niet echt negatieve dingen tegen, maar dat zijn ook vaak andere motoren. Tzal ver t zelfde zijn, maar vroeg me af of er iemand is die deze op zn 690 gemonteerd heeft.
Ja dat dacht ik ook, toen zag ik precies he je hem moet aanzetten, met die killswitch in de aan of uit stand. Maar ipv alleen achter ui te schakelen schakelt die ook voor uit... wel knippert het lampje heel erg langzaam, wat wel weer de bedoeling is...🤪🥲
Dat heb ik, hij knippert idd langzaam dan. Lamgzamer dan wanneer ik hem handmatig uitzet... dus hij doet wel iets, maar alsnog niet wat die moet doen.
Ik heb t idd gewoon gedaan het moet...🥲
Iemand die rijd met een abs dongle?
Ik heb hem net erop, maar het is abs aan of abs uit. Geen dirt mode waarbij het voorwiel wel gewoon de abs heeft...🥲
Dit kon ik zelf ook door het knopje ingedrukt te houden🤪🤣
Dat snap ik. Exctje was trouwens gereveiseerd en afgesteld op bank. En gaf ook nog af en toe wat knallen. Nooot problemen met hem gehad, en ik reed veel.
Nu vroeg ik mij gewoon af of hoe ik dit bij de smc kreeg. Wat er dus niet inzit, want ik ga niet weer ergens een origineel sas systeem...
Wat heeft dit met stoer doen te maken? Dan zou ik wel overal op t achterwiel rijden... bijdehand doen is ook een vak he.
Ik vraag gewoon wat, niks geks, en een motor is voor te gebruiken he. Ik zou m maar niet meer starten, slijt die van...