Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan heb je ook nog de goedkoopste met een 12kWh accupakket. 20kWh tikt gewoon lekker de $46.888,00, niks aan het handje. Bijna € 42.000 zonder importkosten etc. Lekker hoor.
Er staat hier wel héél specifiek "emissieloze auto's". Als het om de NL regelgeving gaat, ben je dan met de motor gewoon de pineut. Als ik kijk naar de Milieulijst die onlangs weer gepubliceerd is, geldt de motorfiets onder de E3110, namelijk de "elektrisch aangedreven voertuig". Zodoende geldt...
Omdat men ontwikkelt vanuit iets wat ze kennen. Zoals je hier ook ziet, is het buizenframe aanwezig. Ik vermoed dan ook dat ze dit gewoon gepakt hebben van het brandstofmodel, en binnen die kaders zijn gaan kijken hoe ze het op een elektrische aandrijving kunnen krijgen. Energica heeft dit ook...
Wel leuk die persoonlijke verschillen :) Voor mij maakt het verschil van de Energica niet zoveel uit t.o.v. een Zero, want dat gewicht voel ik niet tijdens het rijden. Daarnaast vind ik de Zero er te 'brommerachtig' uitzien. Beide motormerken hebben hun onderhoud nodig, dat heeft mij nog wel...
Wellicht ben ik te traag als ik tank.. :D Heb vroeger bij een tankstation gewerkt, vond het altijd wel gezellig als men gewoon binnenkwam. Tank zelf nu geregeld ook wel bij onbemand in het dorp overigens, ben ook niet roomser dan de paus
Ja, maar je vergeet dat je je helm af moet doen, handschoenen uit, tankklep opent, tankt (als je al direct mag, en anders even moet wachten), naar binnen moet lopen, in de rij moet staan tenzij het rustig is, moet betalen, terug moet lopen, helm op, handschoenen aan, wegrijden.
Ik denk dat je...
Is uiteraard ieders keuze, maar aangezien ik iemand anders op 'mijn' motor laat rijden, wil ik ze simpelweg goed verzekerd hebben. Daarnaast heb je bij leasen geen keuze uit WA of All Risk, dus dat ook nog. Enkel All Risk.
Hehe, ik denk dat iedereen hier dit zeker adviseert. Let er wel op dat EV motoren écht een nichemarkt is. Mensen zijn geïnteresseerd, maar willen zich er nog niet openbaar mee associëren voelt het soms. Ik heb hier ooit twee mannen gehad die van de serieuze custom-built Harley's hebben...
Klopt hoor, het zijn gewoon volwaardige motoren namelijk. Dat de Zero's smaller zijn, is eigenlijk vanaf 'motor' oogpunt een ontwikkeling richting brommer
En ik de hittegolf lekker het lederen pakje aantrek, handschoentjes aan en op de motor stap, helm op en direct wegrijden om maar iets van wind te voelen! Zolang je niet stilstaat, overleef je.
Moest destijds met m'n rij examen achteruit inparkeren (dus met de motor aan de hand achteruit lopen...
Vind ik ook hoor. Mijn motoren in de lease verzeker ik sowieso WA+AllRisk. Niet eens beperkt, gewoon volle bak. Inclusief Schadeverzekering Opzittenden ook, het risico dat je letsel overhoudt is simpelweg te groot.
Snap ik, FBTO komt er bij mij (samen met de Interpolis) ook als meest voordelige uit. Hierbij hanteer ik dan wel 15 schadevrije jaren overigens.. Al is dat gewoon maar een wild gemiddelde.