Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
beide schetsplaten moeten eraf, daarachter zitten 2 montagegaten voor de middenbok, die monteer je in horizontale positie liefst met 2 personen omdat dat makkelijker werkt. dan de schetsplaten er weer op en klaar is kees.
het is een gesloten systeem dus je mag geen vloeistof verliezen. de seal bij de slave(op het blok) wil wel eens lekken. maar jij geeft aan druppels op de tank. nu zit de vloeistof halverwege het compartiment normaal gesproken, en zou het bijna onmogelijk zijn dat het via de deksel lekt. dus denk...
accu is kapot, kijk maar hoe die zakt bij starten......
en ik vindt de 13,5V bij 4k rpm ook aan de lage kant. welk type spanningsregelaar heb je erop zitten?
hoeveel volt meet je bij contact aan? en hoeveel daalt die als je start? kan zijn dat je accu toch echt kapot is. en als die loopt rond de 4k rpm zou die rond de 14v moeten zitten. anders is de spanningsregelaar, naar zijn grootje. mits deze nog origineel is zou het mij niet verbazen.
motor lang stilgestaan bij vorige eigenaar of jezelf? kan een plakkend platenpakket zijn, rijden goed op temp laten komen en dan ist 9 vd 10x over. en ververs ook ff je koppelingsvloeistof.