Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik las net over het onrustig zijn bij 200+ aan de voorzijde.
Ik kan me daar totaal niet in vinden. Ik rij eigenlijk altijd in dynamic pro en dynamic vering.
200+ is imo niet erg comfortabel, dus vaak heb ik het niet geprobeerd, maar 265 haal je op de teller wel. Ook toen totaal niet instabiel.
'blokje' bovenop is idd een plaatje carbon ter bescherming van je laarzen.
Scheelt idd een paar kilo en heb ook het idee dat hij wat meer vermogen heeft, maar dat kan ook tussen de oren zitten :9
Mooi he, die motorsport kleuren!
Wel opvallend dat (bijna) iedereen klaagt over dat knetterharde zadel.
Ik zat zelf ook al te denken aan een comfort zadel.
Dit is hem dus!
Alle opties inclusief gesmede wielen plus alles carbon delen die BMW op de S1000R aanbied zoals:
-Voorspatbord
-Achterspatbord
-Tankcover
-Zijdelen van de tank links en rechts
-Kettingbeschermer
-Tandwielbeschermer
-Cockpitschermpje
Wensen:
-Akra GP demper (al...
Zo, ook weer de weg teruggevonden!
Mijn Akra GP style is inmiddels besteld en bijna geleverd.
Verder weinig plannen, maar heb wat leuke spiegels op de site van Rizoma gezien.
Hier nog nieuws? Ik zag zat er mensen zijn die ook (binnenkort) op een 2017 model opstappen?
Zal eens kijken of...
Maak je vooral niet te druk vwb de 'dynamic-pro' setting. Het is niet zo dat je ineens 100pk extra hebt ofzo. Daarbij hadden ze 10 jaar geleden nog geen verschillende rijmodi. :P
Ik vind het zadel persoonlijk ook erg hard. Dus ook geintresseerd in een alternatief.
Als je hem in beeld ziet staan kun je hem ook selecteren. En zit dus je stekker al gemonteerd.
Zonder stekker zie je de optie er ook niet bij staan en heb je dus maar 3 opties.