Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@motor-boot
Ondanks dat het blok in duitsland een blueprint behandeling heeft ondergaan kan ik niet zeggen welke waarde er uit rollen.
Door de K@N filters icm het uitlaatsysteem loopt het blok erg mooi en direct. Het pakt razend snel op en voor je het weet zit je aan de begrenzer.
Het blijft...
Extreme rare. Gevonden in mijn garage.
Deze Ghezzi-Brian type Sport Monza is behoorlijk zeldzaam. Er staan er 9 op kenteken en een handvol maakt de circuits onveilig.
De mijne is nog iets meer bijzonder omdat het 4-kleps blok uit de Guzzi Daytona is toegepast.
Bij de opbouw (10 jaar geleden) is...
Chapeau! Niet veel mensen zien dit. De ontwerpers van de MGS-01 waren Ghezzi @brian. Helaas is de MGS-01 nooit in productie gekomen. Als antwoord daarop hebben G@B deze machine voor de straat in eigen beheer geproduceerd. De GB sport monza. Van deze machine staan er wereldwijd 9 op kenteken, een...
De ruit is natuurlijk manueel verstelbaar, maar kan iemand mij uitleggen waarom de verstelknop rechts zit? Dat is best lastig om onder het rijden een aanpassing te doen.
Wellicht vloeit de plaatsing van de knop voort uit het veiligheids denken van BMW: Voor het verstellen van je scherm moet je...
Hoe hij rijdt?
Door de K&N filters, het geflowde inlaat traject en de , vrij open, uitlaten (wel goedkeuring)Reageerd de machine zeer direct op het gas en klimt snel de toeren in.
Boven 3500 toeren begint het feest..De wegligging is door de Öhlings zeer straf en het gewicht (170 kg) is laag...
Soms kan je zelfs met iets heel bijzonders nét niet tevreden zijn.
Dat was aan de orde met mijn Ghezzi-Brian. Zij is mooi maar niet spannend genoeg (net een relatie..)
Dus bedacht ik de 2.0 versie. Best gewaagd om een gewogen design te veranderen.
Toch heb ik het gedaan, zelf vind ik het erg...
Mijn R1200rs is (bijna) helemaal perfect, maar waar ik na 17 jaar GS rijden niet aan wilde/kan wennen was de wat sportieve zithouding.
Het lichaam net iets te ver naar voren en de voeten net iets te veel naar achteren.
Wunderlich de aluminium juwelier en hofleverancier van BMW heeft daar het...
De kogel door de kerk..
Na 17 jaar GS rijden ben ik overgestapt op een RS.
De reden hiervoor was als eerste de looks , na een dag proefrijden wist ik het zeker, dit wordt hem..
17'' wiel voor icm een andere voorvork geeft hele fijne feedback!
Wat "tegenviel" was de RS houding, zeker na zo lang...
Conversie kits; In een aantal gevallen (steeds meer) kan je een kit kopen om je bestaande Guzzi om te bouwen, zo blijft het guzzi kenteken behouden maar rij je een Ghezzi...:)
Ghezzi-Brian verkoopt , naar mijn weten, geen volledige GB fietsen meer.