Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hopelijk kunnen ze het snel fixen voor je en kan je weer rond toeren.
Dat ligt maar net aan de afspraak die je maakt. Ik heb mijn motor ook 2 weken bij de garage gehad toen hij niet zou starten.
Afspraak was dat ze het in verloren uurtjes op zouden pakken. Toen ze tijd hadden deed het kreng het...
De kabel hoort daar inderdaad in te zitten. Het nut ervan was me even niet duidelijk, maar dat is inmiddels opgehelderd.
Dank Malissa, ik hoop er ook snel weer op te kunnen rijden. Dat was toch een beetje het plan dit seizoen.
Hij blijft nog heel even stationair lopen, maar bij het miste beetje gas geven slaat ie af. Je kan dan nog 1 a 2 starten, waarop hij heel even nog stationair draait en ook dan snel uit valt. Ik had niet zeggen dat het met horten en stoten gaat, maar herken de reactie van een motor wel met andere...
De kabels ga ik inderdaad maar vervangen.
Tankbeluchting vind ik een goeie! Die is makkelijk uit te proberen, dank!
Ik zie geen verband met regen, omdat ik nog niet in de regen met deze motor heb gereden. Ook heb ik 'm nog niet nat gespoten of zo.
Dat is meestal niet het geval. Ik heb zelf het vermoeden dat als ik een paar klappen op de juiste plek geef (alleen weet ik niet precies waar) dat ie dan wel direct weer start. Meestal start ie weer nadat ik er wat aan heb lopen rommelen.
Probleem:
Motor (Honda NTV650 uit ‘94) start netjes, zonder choke, en ik kan er zo mee wegrijden. Rijden gaat prima, ook bij hoge toeren. En na een willekeurig aantal kilometers (van 3km tot ruim80) reageert de motor alsof de tank leeg is. Ik zie voldoende (vol) benzine in het benzinefilter...
Bedankt mensen. Hier heb ik zeker iets aan. Inmiddels heb ik al een aardig lijstje ingevoerd op Marktplaats. Waarbij de Honda NTV met een koffer er prima uit ziet voor mijn doel.
Dank!
Hoi mensen,
zouden jullie mij tips kunnen geven waar ik op moet letten als ik een wat oudere motor aan wil schaffen?
ik wil namelijk naast de auto een motor hebben als praktisch 2de vervoersmiddel voor voornamelijk niet al te grote ritten (tot zo'n 50km).
De motor wil ik makkelijk ergens neer...