Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel simpel, oppompen, vinger erop, dopje erop.
Er ontsnapt dan wel wat lucht, maar kan wel een stukje rijden ook al is de druk niet perfect.
Er zit inmiddels een binnenventiel in, dus alles opgelost :t
@ de mensen die zo’n vraag niet kunnen begrijpen: ik begrijp dan weer niet waarom je de moeite neemt om dan wel in het topic te reageren. Als je niet wil helpen, prima, maar verspil die moeite dan ook niet.
Fijn dat jullie allemaal zo ontzettend goed zijn.
Ga toch lekker een stukje rijden...
Yes, toch 😄
Man wat is het lastig om dit soort dingen zelf uit te vinden.
Voor veel mensen is het natuurlijk heel logisch, voor mij niet.
Ik ben vooral motor rijder, technisch heb ik er gewoon geen verstand van.
Maar HEEL blij dat ik erachter ben :}
Nope, zeker geen grap.
Ik heb er gewoon de ballen verstand van en met 2 personen Googelen hielp me niet verder.
Gelukkig zijn er motormedemensen die bereid zijn hun kennis te delen. Ik heb er weer van geleerd in ieder geval en zal behulpzaam zijn wanneer iemand hetzelfde issue heeft.
NONDEJU!!
Jullie hebben gelijk mannen!
Bij de achterband kan ik het wel eraf draaien, dus inderdaad mist het binnenventiel in de voorband...
Blij dat ik er eindelijk achter ben.
Dank voor het meedenken!
Ik ga een stukkie crossen 😄
Nou goed, het ligt in ieder geval niet aan mij 🙂
Wel ongelooflijk hoe je dit op een motor kan monteren waarbij je al niet makkelijk bij het ventiel komt.
Bij het tankstation kom ik wel bij de voorband ventiel. Die kan ik zonder problemen oppompen. Er zal dus een of ander tussenstuk moeten...
Dat gaat niet. Dat bestaat uit 1 stuk. Je kan hem dus niet andersom of op een andere manier erop draaien. Als je dat eraf draait loopt de band heel snel leeg.